Bij gebruik van w2k server (TS) wordt normaliter een sessieprinter aangemaakt als wordt aangemeld op de server door een station met aldaar geinstalleerde printer. Op één of andere manier gebeurt dit niet bij mij. Er moet een optie zijn om de aanmaak van sessieprinters 'uit te zetten'. Zo ook moet er dus de optie zijn om dit weer aan te zetten. Ik wil dit doen voor 1 gebruiker
Ik heb geprobeerd om in de AD, via gebruiker, properties, environment waar de connect opties voor client devices allemaal zijn aangevinkt. Andere opties heb ik niet gevonden. Kan iemand mij hiermee helpen?
Samengevat; ik wil de mogelijkheid creëren voor 1 gebruiker om een sessieprinter aan te maken in zijn terminalserver sessie.
Ik heb geprobeerd om in de AD, via gebruiker, properties, environment waar de connect opties voor client devices allemaal zijn aangevinkt. Andere opties heb ik niet gevonden. Kan iemand mij hiermee helpen?
Samengevat; ik wil de mogelijkheid creëren voor 1 gebruiker om een sessieprinter aan te maken in zijn terminalserver sessie.