Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum
Lees verder alsjeblieft dit nog even: [rml]Wilke in "[ Mandrake 10] Bootloader verkloot MBR"[/rml] - je manier van interpunctie gebruiken maakt je posts echt erg irritant om te lezen.
[ Voor 25% gewijzigd door Wilke op 19-08-2004 14:59 ]
Bij mijn weten heb je bij zonnet altijd alleen maar POP3 en webbased toegang. Ik kan dus niet telnetten en ook geen SSH is mogelijk. Alleen een volgend probleem is dat het mailen naar mezelf blijkbaar ook neit mogelijk is. Ik krijg geen foutmelding maar de berichten komen gewoon niet aan. Zowel niet in de webbased online inbox als de Evolution-inbox.ajvdvegt schreef op 19 augustus 2004 @ 14:52:
Heb je alleen POP3 en webbased toegang? Dan kan je alleen alles nog naar jezelf e-mailen lijkt me. Pas met telnet/ssh toegang maak je een kans het weer netjes te herstellen.
Wie o wie heeft er nog een suggestie ? Het is mogelijk alle berichten op te slaan , maar als wel extensie dan ?
@wilke : Ik mail je nog wel over die interpunctie want dit bericht is nagenoeg "interpuntueel correct" geschreven en in Linux zie ik amper waar een nieuwe zin begint.
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Je zou met een grote fles whiskey naar de beheerders van de mailserver toe kunen stappen en vragen het terug te zetten, ik ben bang dat je zelf geen mogelijkheden hebt met de beperkte toegang.
Alternatief: zelf een webmailserver opzetten. Mail in een mbox formaat is erg universeel in te lezen of om te zetten. Of Evolution dat gebruikt durf ik niet te zeggen, zal vast ergens staan gedocumenteerd. En de extentie maakt totaal niets uit als het mbox is, verschilt per app.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Heeft zonnet geen IMAP toegang?
Meestal draait er bij een linux distro een mail transport agent die meteen als SMTP server kan functioneren. Als je dan met je eigen SMTP (waarschijnlijk gewoon localhost invullen in je client) de mail verstuurt naar je eigen adres, evt het reply-to adres tijdelijk faken met iets anders om zonnet niet te laten zien dat je naar jezelf mailt.
Dan zou het uiteindelijk zo in je inbox moeten vloeien lijkt me.
[ Voor 68% gewijzigd door VROEM! op 19-08-2004 15:54 ]
ieeeepppppp :P
Ingewikkelde of minder ingewikkelde manieren om alles naar jezelf te mailen daargelaten, ga je die mail daar dus niet terug krijgen.
Het lijkt me trouwens heel raar dat zonnet geen mail aan jezelf accepteert, maar desnoods kun je het afzender-adres in evolution tijdelijk in iets anders wijzigen zodat het wel werkt (als het daar aan ligt).