Hoi,
Ten eerste wist ik geen betere titel naam voor het topic.
Het probleem
Ik zit in een clan genaamd =ARC=.
Het is een engelse clan en we zijn gerelateerd aan de laders van 'enemy down'. (soort gelijke als Clanbase).
Nu zit er een member die waarschijnlijk geband gaat worden van Enemy down. Dit omdat zei beschuldingt word van Hacken. Dit raporteerde Punkbuster.
Dit heeft ED (enemy down) admin toe gestuurd naar onze clanleader.
Here is the lsitings from Punks Busted Admin area .....
5 Call Of Duty (haar Guid ID) ^1=ARC=^7Cpl blonde chick xx.xxx.xxx.xxx V000188F5
6 Call Of Duty (haar Guid ID) ^1=ARC=^7Cpl Blonde chick [TT] xx.xxx.xxx.xxx V000188F5
Notice the IP's ???? >> xx.xxx.xxx.xxx
V000188F5 is the BAN ID which is > codbot.exe
Het rare is dat alles dus klopt. zelfs het IP.
Nu is het zo dat haar tweelings zus bij de zelfde clan zit en op de zelfde kamer als 'chick' de pc heeft staan.
Ze spelen altijd samen en die zus die wordt niet gerapoteerd door PB. Dus dan zou je zeggen dat de ene wel hackt en de ander niet. Dit vind ik hoogswaarschijnlijk omdat ze bij elkaar op de kamer zitten.
Is er een mogelijkheid dat ze misschien een HACKER in haar pc heeft zitten die de even via haar pc gaat codden en zo dus hackt.
Of is er een andere manier.
=ARC= moet nu even op haar woord geloven dat ze niet hackt maar de kans is er altijd dat ze liegt natuurlijk.
Maar =ARC= wil graag het tegendeel bewijzen (dus dat ze niet heeft gehackt).
Iemand een oplossing.
PS: niet allemaal simpelweg zeggen dat ze hackt. we weten dat die mogelijkheid er is.
EDIT:
Voor pb konen ze gewoon met dezelfde cdkey tegelijk spelen en kregen ze af en toe een error.
Maar met pb kon dat niet meer, omdat ze matches deden kont dit niet meer
Toen heeft 'CHICK' een cd key gekregen van een vriend, maar die gast die hackt en gebruikt bots
Nu heeft ze een nieuwe COD gekocht.
Deze gaan we nog opnieuw installeren. maar eerst overleggen met de Clan leader van ons.
CODBOT.exe stond niet op de pc.
Voorde rest zet ik de ontdekkingen hier neer (tot zo ver het ontdekkingen zijn)
Ten eerste wist ik geen betere titel naam voor het topic.
Het probleem
Ik zit in een clan genaamd =ARC=.
Het is een engelse clan en we zijn gerelateerd aan de laders van 'enemy down'. (soort gelijke als Clanbase).
Nu zit er een member die waarschijnlijk geband gaat worden van Enemy down. Dit omdat zei beschuldingt word van Hacken. Dit raporteerde Punkbuster.
Dit heeft ED (enemy down) admin toe gestuurd naar onze clanleader.
Here is the lsitings from Punks Busted Admin area .....
5 Call Of Duty (haar Guid ID) ^1=ARC=^7Cpl blonde chick xx.xxx.xxx.xxx V000188F5
6 Call Of Duty (haar Guid ID) ^1=ARC=^7Cpl Blonde chick [TT] xx.xxx.xxx.xxx V000188F5
Notice the IP's ???? >> xx.xxx.xxx.xxx
V000188F5 is the BAN ID which is > codbot.exe
Het rare is dat alles dus klopt. zelfs het IP.
Nu is het zo dat haar tweelings zus bij de zelfde clan zit en op de zelfde kamer als 'chick' de pc heeft staan.
Ze spelen altijd samen en die zus die wordt niet gerapoteerd door PB. Dus dan zou je zeggen dat de ene wel hackt en de ander niet. Dit vind ik hoogswaarschijnlijk omdat ze bij elkaar op de kamer zitten.
Is er een mogelijkheid dat ze misschien een HACKER in haar pc heeft zitten die de even via haar pc gaat codden en zo dus hackt.
Of is er een andere manier.
=ARC= moet nu even op haar woord geloven dat ze niet hackt maar de kans is er altijd dat ze liegt natuurlijk.
Maar =ARC= wil graag het tegendeel bewijzen (dus dat ze niet heeft gehackt).
Iemand een oplossing.
PS: niet allemaal simpelweg zeggen dat ze hackt. we weten dat die mogelijkheid er is.
EDIT:
Voor pb konen ze gewoon met dezelfde cdkey tegelijk spelen en kregen ze af en toe een error.
Maar met pb kon dat niet meer, omdat ze matches deden kont dit niet meer
Toen heeft 'CHICK' een cd key gekregen van een vriend, maar die gast die hackt en gebruikt bots
Nu heeft ze een nieuwe COD gekocht.
Deze gaan we nog opnieuw installeren. maar eerst overleggen met de Clan leader van ons.
CODBOT.exe stond niet op de pc.
Voorde rest zet ik de ontdekkingen hier neer (tot zo ver het ontdekkingen zijn)
[ Voor 29% gewijzigd door Griffin op 19-08-2004 17:55 ]