Middels één computer wil ik meerdere monitors aansluiten. Op alle monitors wordt hetzelf weergegeven, echter staat de monitors niet naast elkaar. Ik heb gezien dat er VGA splitters bestaan, waardoor het mogelijk is om hetzelfde beeld op meerdere monitors weer te geven. Echter dit werkte met kabels. Bestaat er zoiets als een VGA splitter en wireless apparaat in één? Het apparaat kan dan aangesloten worden op de computer en bij de monitors worden de ontvangers gehangen die er dan voor zorgen dat hetzelfde beeld weergegeven wordt.
Heb je sowieso al eens wireless-VGA-transmitters gezien? volgens mij bestaan die dingen niet, alleen voor Svideo of composite ofzo, maar daar zul je alleen speciale monitoren (of gewoon een TV) op aan kunnen sluiten
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Als het zou kunnen lijkt me dat kwaliteits verlies ten top.
|>
Ze bestaan wel ik heb wel eens in een krantje van ben van dijk een draadloze tft gezien (over de prijs zullen we het maar niet hebben)OnTracK schreef op 19 augustus 2004 @ 14:01:
Heb je sowieso al eens wireless-VGA-transmitters gezien? volgens mij bestaan die dingen niet, alleen voor Svideo of composite ofzo, maar daar zul je alleen speciale monitoren (of gewoon een TV) op aan kunnen sluiten
edit: gevonden http://www.grandtec.com/wirelessVGA.htm
[ Voor 6% gewijzigd door 0fbe op 19-08-2004 14:04 ]