[MBM5] Ziet dit er goed uit?

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 07:32

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Ik heb het voor elkaar.
Ik had eerst in de bios 133 manual geselecteerd, maar kreeg dus in de bios al een waarschuwing enzo.
Even op de site van de MB fabrikant gekeken en daar stonden close-up foto's van de jumper die ik moest hebben. (mb is ASRock)
Die omgezet, weer in bios gekeken en toen stond de functie zelf alweer op By Jumper, en eronder staat nu mooi 133mhz, en de processor is nu een 2400+ zoals ie hoort te zijn.

Dank je nog aan iedereen voor de tips.

Ik heb MBM5 geinstalleerd, en die geeft het volgende in het dashboard aan:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~w.onderstal/mbm5.jpg

Ziet dit er allemaal goed uit zo?
Of is de Case temperatuur aan de hoge kant? want dan moet ik een kastkoelertje halen.
Mijn videokaart (ati radeon 9600) heeft geen eigen koeler

p.s. dit is na nieuwe opstart en gewoon werken in windows xp, zoals internetten.

[ Voor 6% gewijzigd door freddyathlon op 19-08-2004 13:48 ]

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 14:36
Het lijkt bijna wel dat CASE en CPU omgedraaid zijn, want je case kan eigenlijk bijna niet warmer zijn dan je CPU, andersom wel... Voor de rest lijkt me dit prima in orde...

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is hier op GoT niet de bedoeling om bij elk probleem/vraag/onzekerheid/twijfelgeval al meteen een topic te openen. Dit gaat het niveau van GoT werkelijk te beneden. Het is de bedoeling om vooronderzoek te doen eer je een topic opent. In de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en het "Welke voeding heb ik nodig?" topic in OH kun je goede voltagemarges terugvinden. En in de FAQ van dit subforum kun je onder "Hoe warm mag mijn CPU worden?" meer dan genoeg informatie en links vinden over temperaturen. En we zien nergens in je topicstart terug of je überhaupt ook maar iets hebt uitgezocht om je vraag te beantwoorden.

Handjevasthoutopic, dicht dus.

[ Voor 10% gewijzigd door BalusC op 19-08-2004 13:59 ]

Dit topic is gesloten.