Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Een vraag over de Lian-li PC60

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste medetweakers,

Ik ben van plan om de onderstaandestaande case te kopen.
Afbeeldingslocatie: http://www.hwextreme.com/reviews/cases/lian-li_pc60/images/2sm.jpg
Er staat me alleen één ding niet aan, de plaat die loopt van de 5,25 drives naar de achterkant van de kast.
Afbeeldingslocatie: http://www.hwextreme.com/reviews/cases/lian-li_pc60/images/9.jpg
Nu is mijn vraagt of het mogelijk is om deze simpel te verwijderen of als hier een dremel aan pas moet komen.

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-10 13:02

Technicality

Vliegt rechtsom...

waarom staat die plaat je niet aan dan, die kan je mooi gebruiken om voedingkabels achter te verstoppen...

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
heb zelf deze kast (wel een oudere versie, maar ook met zo'n plaat) en eigenlijk is dat idd besta handig om dingen achte weg te stoppen. Allen is het soms wet klooien om de kabels voor de CD-Roms etc daarboven aan te sluiten.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Die plaat zorgt er ook voor dat de bovenkant stevig is, zodat je er nog wat op kan zetten zonder dat het inzakt. (lijkt mij)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10 13:06

Denhomer

Doh !

Deze plaat maakt gewoon integraal deel uit van je 5.25" bays, zonder dremel krijg je ze niet weg, met dremel zal het geen probleem zijn om de stevigheid van de kast flink te vernaggelen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Denhomer op 19-08-2004 13:53 ]

• GleNnoS_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-11 21:05
Ik vind dat juist mooi aan deze kast ;) Het is ook nog is heel handig.. Waarom wil je hem weg hebben ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas geleden mn voeding gemod, window erin en met doucheslangen gemeshed. Vindt het zonde als dat niet meer te zien is.
Maar in ieder geval bedankt voor jullie reacties, ga de case wel bestellen.

• ThaDheiz NL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 14:15
Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 16:13:
Ik heb pas geleden mn voeding gemod, window erin en met doucheslangen gemeshed. Vindt het zonde als dat niet meer te zien is.
Maar in ieder geval bedankt voor jullie reacties, ga de case wel bestellen.
mag ik vragen waar je hem gaat bestellen? Wil hem ook gaan kopen (tot nu toe voor 129 €uro kunnen vinden bij een zekere site)

Verwijderd

Topicstarter
Heb de case al besteld bij Freezing Hardware voor €128.- :) . De verzendkosten zijn €7,50.

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 22:33

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

DIe plaat is er ook voor, om te zorgen dat je voeding recht blijft hangen. Als ik me niet vergis zaten daar van die dragers in gemonteerd. (kan me ook vergissen met mijn recom kast). D.w.z. dus dat zonder die plaat, dat de voeding dan door zijn gewicht aan de schroeven trekt. Maar nogmaals, het maakt allemaal niet zo heel veel uit, maar voor indd ook de stevigheid (vooral torsie) is het niet zo slim hem weg te halen.

Verder indd erg mooie kast, alleen die van mij is met mijn casemod helemaal vernagelt.

T60P Widescreen

Verwijderd

Ik zou gewoon op de plaats waar de voeding zit in de plaat een mooi klein windowtje maken zodat je de voeding toch kan zien maar toch de functionaliteit van de plaat en de stevigheid van de kast gewaarborgd blijft :) .
Pagina: 1