FTP upload stopt steeds na een tijd*

Pagina: 1
Acties:

• mulleknul
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-04 19:37
Ik zit achter een Thomoson 510, en regelmatig bij oploads naar m'n server wordt na een aantal minuten uploaden de verbinding stil gelegd.

150 Opening , server disconnected, blaat, is de melding is hier iets aan te doen?

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Kun je misschien iets meer info geven? Netwerk setup, clients, snelheden, aantal connecties etc etc.

Verwijderd

Server disconnected, dan pleurt de server jou toch buiten?
DAt kon wel eens aan de serverkant fout zitten dan, of denk ik nu te simpel?

• JorisPenders
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-04 22:01

JorisPenders

Designer & Coder

En bij andere FTP's, doet ie het dan wel goed?

SystemSpecs -- WebArea - Your Online Home -- Webdesign

• mulleknul
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-04 19:37
Geen idee op andere servers, met kleine uploads heb ik het probleem niet, in het ergste geval moet ik daar meerdere malen dezelfde bestanden uploaden maar met bijvoorbeeld uploads als PHPNuke zijn dat nogal veel files en dan wordt het wat lastig.

M'n provider rade mij aan om eens naar de MTU size te kijken, het tooltje Drtcp zou kunnen helpen. (http://www.dslreports.com/front/drtcp.html)

Helaas bood dat geen soelaas

Verwijderd

mulleknul schreef op 19 augustus 2004 @ 19:08:
Geen idee op andere servers, met kleine uploads heb ik het probleem niet, in het ergste geval moet ik daar meerdere malen dezelfde bestanden uploaden maar met bijvoorbeeld uploads als PHPNuke zijn dat nogal veel files en dan wordt het wat lastig.

M'n provider rade mij aan om eens naar de MTU size te kijken, het tooltje Drtcp zou kunnen helpen. (http://www.dslreports.com/front/drtcp.html)

Helaas bood dat geen soelaas
Mocht je uploaden met flashfxp , zet em dan op resume ; dit verhelpt je disconnect probleem mischien niet maar het zorgt er iig voor dat je niet dezelfde bestanden blijft zenden of iig niet hoeft op te letten

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Tja als je niet eens de moeite neemt om mijn vragen te beantwoorden waarom zou iemand je dan nog willen helpen?

Verwijderd

Heb je al eens een firmwareupgrade uitgevoerd?

En als iemand vraagt "heb je het ook met andere servers?" is dat dus een teken voor jou om het te proberen met andere servers. Dan antwoord je niet met "geen idee". Zo werkt een forum niet.

Mensen willen je best helpen, maar dan moet je a) bereid zijn zélf ook actief mee te denken en b) genoeg informatie geven zodat mensen jou ook daadwerkelijk kunnen helpen. Op de manier waarop je bezig bent werkt het in ieder geval niet.

Lees ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens door.

Oh, en een duidelijke titel wil ook wel eens helpen :)
Pagina: 1