Toon posts:

IBM Hraddisk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoorde hier laatst iemand zeggen dat de IBM's veel geluid maken, nou ik heb dus vandaag een IBM 30gyg 7200/2mb binnen gehad en ik hoor hem nauwelijks.

Hij komt nog geneens boven mijn coolers uit (zitten wel SUnon's tussen :)) maar toch..

Ik heb hem er standaard ingezet, er schijnt iets te zijn dat je hem stiller kon maken, misschien staat ie al op stil bij mij :?
ik haal met Sandra 23000 score

Verwijderd

eigenlijk is dit het verkeerde forum...

Dat stiller maken zou ik niet doen, daar wordt het schijnbaar trager van. Tenzij je dat er voor over hebt natuurlijk :)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, klopt is het verkeerde forum.. ik moet er nog steeds eventjes aan wennen.

Ik hor mijn IBM zo goed als niet, zeg maar niet, hoe is hij sneller (luidruchtiger) te maken :?

Verwijderd

Ik heb 2 van die drives in een RAID 0 set geplaatst. Ze zijn bijzonder stil. Bi IBM kan je een tooltje downloaden waarmee je het acoustic management kan beinvloeden. Als je deze op die drives loslaat blijkt dat ze dat systeem default uit hebben staan. Ze draaien dus standaard op hun snelst met het meeste lawaai. Bij mij overstemmen ze mijn ventilatoren niet, dus heb ik ook niet de behoefte om iets aan die setting te wijzigen.

Verwijderd

Topicstarter
Waarom zitten er van die zakjes met selica gel bijgeleverd eigenlijk :?

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:45

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Op woensdag 27 december 2000 21:26 schreef funksngrooves het volgende:
Waarom zitten er van die zakjes met selica gel bijgeleverd eigenlijk :?
Vochtvreters??? :P

Tegen vochtigheid ofcource! :)

Whatever.

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Dat smul smaakt ook heerlijk :P

Verwijderd

Topicstarter
Wat moet ik daar mee doen dan :? over mijn hd heen gooien..

Verwijderd

nee opeten :P

Verwijderd

RIP Funksngrooves :)

Verwijderd

Silica gel? nee joh dat zijn reserve lagers voor je schijf! ;)

Verwijderd

Topicstarter
Heel leul allemaal, maar wat moet ik er mee doen of altans wat is de bedoeling ervan :?

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

die selica korrels zijn puur en alleen bedoeld als vochtvreters tijdens transport van fabriek naar jou.
Gooi ze maar eens in een potje met wat water er bij.
edit:

als je ze niet nodig hebt : gewoon weg gooien

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

• Infinithlon
  • Laatst online: 12-08 23:39

Infinithlon

i was there!

Op donderdag 28 december 2000 03:17 schreef funksngrooves het volgende:
Heel leul allemaal, maar wat moet ik er mee doen of altans wat is de bedoeling ervan :?
Je moet er niks mee doen. Ze moeten tijdens het vervoer van je HD in die mooie zak (ik heb er thuis ook 1 liggen :9~) erbij zitten om je HD goed droog te houden.
Je kunt ze wel opeten als je wil maar dan kunnen ze je inderdaad opvegen ja....

when i wake up people take up mostly all of my time!

Verwijderd

Topicstarter
Helpt dat dn tegen vocht? Er zitten namelijk 2 losse zakje in (dicht), moesten die dan niet open ofzo.

• Infinithlon
  • Laatst online: 12-08 23:39

Infinithlon

i was there!

Nee die zakjes horen dicht te zijn, dat materiaal van die zakjes is poreus genoeg om vocht op te nemen

when i wake up people take up mostly all of my time!

Pagina: 1