[VPN] Statusinfo weergeven

Pagina: 1
Acties:

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik kan zien hoeveel VPN-verbindingen er op onze (Win2K SBS) server zijn established, vanaf welk IP, hoe lang, en op welke workstation ze vervolgens met welke username ze zijn ingelogd. Gewoon zoveel mogelijk info dus overzichtelijk weergegeven voor ons, de server/netwerkbeheerders. Dit moet toch wel standaard in Win2K SBS zitten? Waar dan?
Of wekl programma kunnen we gaan downloaden/aanschaffen hiervoor?
Het allerliefst heb ik het op een webpage zodat ik het ook vanaf thuis kan zien zonder in te loggen (althans wel op de site, maar verder niet).
Alvast bedankt!

[ Voor 1% gewijzigd door Stan op 19-08-2004 13:42 . Reden: Win3K nog steeds niet gereleased, jezus... ;) ]

Verwijderd

dat zit niet standaard in win3k aangezien win3k niet bestaat :0

maar het zit zeker in de rras console, maar of dat overzichtelijk is... (hint ports)

• Stan
Ik zie het, maar ik mis een beetje de VPN-info, en bovendien op welke workstation en vanaf welk IP etc.
Gewoon veel meer info, en overzichtelijk, en het liefst ook in HTML dus zodat we online kunnen checken.

Verwijderd

als je volledig logging aanzet kan je vast het logfiletje uitlezen en dat weergeven in een html pagina. ik zie er verder het nut niet zo van in en blijkbaar niemand anders die dat nut wel ziet...

• Stan
Ik absoluut wel. Niemand?

• Beamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-04 23:31

Beamer

Return of the legend

Net was iis5 zegt je kan toch de logfile gewoon pakken. Daar staan alle door jou genoemde aspecten in.

25 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd

Pagina: 1