Van mijn ouders had ik, om speciale redenen nog een cadeau te goed.
Ik ben het mwah, laatste jaar een beetje aan het knutselen met foto's bewerken, hiervoor deed ik dat met Ulead PhotoImpact XL
Maar dat was allemaal maar een beetje aan prutsen, en uitvinden.
Nu heb ik van mijn ouders een pakket gehad: Power Suite photo edition.
Daar zit in Paint Shop Pro 8
Paint shop photo album 4
paint shop Xtras 1 en 2
ben er nu al 3 dagen mee aan het uitvinden en zoeken ne doen, en erg mooi programma, ben er ontzettend blij mee, maar euh, iemand anders ervaringen met dit programma ?
heb een klein probleempje met het verwijderen van Rode ogen, op de een of andere manier kan ik het niet zo toepassen als ik zelf wil, en ik volg toch echt goed de instructies, iemand een idee hoe het zou moeten/kunnen?
alvast bedankt.
Ik ben het mwah, laatste jaar een beetje aan het knutselen met foto's bewerken, hiervoor deed ik dat met Ulead PhotoImpact XL
Maar dat was allemaal maar een beetje aan prutsen, en uitvinden.
Nu heb ik van mijn ouders een pakket gehad: Power Suite photo edition.
Daar zit in Paint Shop Pro 8
Paint shop photo album 4
paint shop Xtras 1 en 2
ben er nu al 3 dagen mee aan het uitvinden en zoeken ne doen, en erg mooi programma, ben er ontzettend blij mee, maar euh, iemand anders ervaringen met dit programma ?
heb een klein probleempje met het verwijderen van Rode ogen, op de een of andere manier kan ik het niet zo toepassen als ik zelf wil, en ik volg toch echt goed de instructies, iemand een idee hoe het zou moeten/kunnen?
alvast bedankt.