Nu word php code gehighlight door het tussen
PHP:
te zetten. Tussen <?php en ?> lijkt me praktischer/logischer.
1
| en |
1
| en |
Virussen? Scan ze hier!
Ja, en ? Verouderd dus, 5.01 is al uit, dus moeten de Linux-mensen die gewoon even porten. 't is nog altijd een kleine minderheid.Liever 4.0b3, dat is de nieuwste linux versie.
Virussen? Scan ze hier!
Ik weet niet of de windows 4.0 gerelateerd is aan de linux 4.0b3 versie. De linux 4.0b3 renderd tweakers namelijk perfect, dat deed de windows 5 niet eens (boven de update tracker headers witte streepjes).Op woensdag 27 december 2000 18:05 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Ja, en ? Verouderd dus, 5.01 is al uit, dus moeten de Linux-mensen die gewoon even porten. 't is nog altijd een kleine minderheid.
Ik bedoel dus te zeggen : waarom nog voor een antieke versie iets doen, terwijl de nieuwere er al is ? 't is Opera hun probleem dat ze voor Linux nog geen 5.xx hebben, daar hoeven de Opera 5.0x-users onder Windows niet onder te lijden.
Compactible? Compact of Compatible?Op woensdag 27 december 2000 20:50 schreef Jaapf het volgende:
[..]
[knipperdeknipknip]
Als je opera compactible gaat maken, doe het dan goed!
Hoewel, doe dat maar niet (door die validator halen), daar krijg je een zéér slechte nachtrust van, zo ontiegelijk veel errors krijg je dan (ik ben gestopt bij de 200e error ofzo met tellen).Op woensdag 27 december 2000 21:28 schreef Jaapf het volgende:
1% van de 100.000 bezoekers zijn nog steeds 1000 bezoekers...
En als je je site een beetje html/css compliant maakt heb je al een hele goede kans dat hij in alle bekende browsers werkt. Hell, haal gathering.tweakers.net maar eens door de HTML 4 validator...
Virussen? Scan ze hier!
"I sit in my room and imagine the future."
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq