Toon posts:

Topix feature request(je)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu word php code gehighlight door het tussen
PHP:
1
 en
te zetten. Tussen <?php en ?> lijkt me praktischer/logischer.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Andere request :

Maak Topix meer Opera 5.01-compatible (bijvoorbeeld het scherm wat je krijgt als je een reply verstuurd, of de signatures)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Liever 4.0b3, dat is de nieuwste linux versie.

Verder, nog iets eigenaardigs in topix. Na het inloggen krijg ik mooi het redirect textje "je bent ingelogd" etc. Vlak daarna krijg ik de tekst "je bent uitgelogd" te zien en vervolgens verschijnt het loginformuliertje weer. Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is;). (dit gebeurt met konqueror 1.9.8 en opera 4.0b3). Deze 'feature' zat er nog niet in voor de upgrade.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Liever 4.0b3, dat is de nieuwste linux versie.
Ja, en ? Verouderd dus, 5.01 is al uit, dus moeten de Linux-mensen die gewoon even porten. 't is nog altijd een kleine minderheid.

Ik bedoel dus te zeggen : waarom nog voor een antieke versie iets doen, terwijl de nieuwere er al is ? 't is Opera hun probleem dat ze voor Linux nog geen 5.xx hebben, daar hoeven de Opera 5.0x-users onder Windows niet onder te lijden.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 december 2000 18:05 schreef wildhagen het volgende:

[..]
Ja, en ? Verouderd dus, 5.01 is al uit, dus moeten de Linux-mensen die gewoon even porten. 't is nog altijd een kleine minderheid.

Ik bedoel dus te zeggen : waarom nog voor een antieke versie iets doen, terwijl de nieuwere er al is ? 't is Opera hun probleem dat ze voor Linux nog geen 5.xx hebben, daar hoeven de Opera 5.0x-users onder Windows niet onder te lijden.
Ik weet niet of de windows 4.0 gerelateerd is aan de linux 4.0b3 versie. De linux 4.0b3 renderd tweakers namelijk perfect, dat deed de windows 5 niet eens (boven de update tracker headers witte streepjes).

Verder, 5.0 voor linux is nog *niet* uit. Die is dus nog niet verouderd, antiek oid. Natuurlijk zijn de linuxgebruikers een minderheid. Maar als je zo denkt kun je die hele opera support wel achterwege laten (60% van de internetters gebruikt toch explorer...). Als je opera compactible gaat maken, doe het dan goed!

Verwijderd

Topicstarter
Of laat ik het anders stellen; dat versie 5.0 al uit is voor windows, daar hoeven de linux gebruikers niet onder te lijden.

Verwijderd

Opera?? :?

Wel ja, zeker een complete site aanpassen voor die 0,1% gebruikers met Opera? :+

Verwijderd

Topicstarter
1% van de 100.000 bezoekers zijn nog steeds 1000 bezoekers...

En als je je site een beetje html/css compliant maakt heb je al een hele goede kans dat hij in alle bekende browsers werkt. Hell, haal gathering.tweakers.net maar eens door de HTML 4 validator...

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Op woensdag 27 december 2000 20:50 schreef Jaapf het volgende:

[..]
[knipperdeknipknip]
Als je opera compactible gaat maken, doe het dan goed!
Compactible? Compact of Compatible? :+

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op woensdag 27 december 2000 21:28 schreef Jaapf het volgende:
1% van de 100.000 bezoekers zijn nog steeds 1000 bezoekers...

En als je je site een beetje html/css compliant maakt heb je al een hele goede kans dat hij in alle bekende browsers werkt. Hell, haal gathering.tweakers.net maar eens door de HTML 4 validator...
Hoewel, doe dat maar niet (door die validator halen), daar krijg je een zéér slechte nachtrust van, zo ontiegelijk veel errors krijg je dan (ik ben gestopt bij de 200e error ofzo met tellen).

Virussen? Scan ze hier!

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Hmm heel T.Net loopt lekker met Opera 5..
De wittes treepjes (:?) boven de update tracker zie ik niet staan.

Het enige wat een beetje fout is is dus het reply-form, maar dit is niet catastrofaal ofzo..

Ohja, als een site volledige HTML-compliant is dan werkt 't ook met Opera. Helaas is die niet 't geval omdat iedereen sites compatible maakt met IE... (hell, sommige programma's MOETEN IE geinstalleerd hebben zoals IMesh)

"I sit in my room and imagine the future."

Pagina: 1