Ik heb gisteren 3 keer naar apple gebeld, en uiteindelijk niets wijzer geworden. Misschien zitten hier mensen die wél wat van dit probleem kunnen maken.
Ik heb 3 weken geleden een 4G iPod (40gig
) gekocht in de VS. Prima ding, heerlijk geluid, en heb hem toen aan mijn laptop (win2k, USB1.1) gehangen zonder al teveel problemen. Nu ik weer thuis ben wil ik hem eigenlijk liever gebruiken bij mijn desktop. Apple vertelde me dat je dan je Ipod opnieuw moet formatteren, hij kan schijnbaar maar met 1 puter gesynct worden. Om illegaal copiëren van liedjes te voorkomen, zegt men. Dat doe ik dan wel op een andere manier...
Dus, heb geprobeerd mijn iPod aan mijn desktop te hangen. Zowel de apple updater (versie 2004-8-6) als iTunes 4.6 herkennen de iPod niet, terwijl hij wél als HDD herkend wordt door win XP pro SP1. Overigens heeft mijn compu USB 2.0, en geen firewire. Firewire heeft soms compatibiliteitsproblemen, zegt de apple site...
Tip van Apple: formatteer je iPod op je laptop, en duw hem dan in je desktop. Je raadt al wat er gebeurt. NIETS! Apple vindt nu dat het een windows probleem is een geen apple probleem, terwijl ik vind dat hun iPod prima is, maar hun software bagger.
HELP!
Ik heb 3 weken geleden een 4G iPod (40gig
Dus, heb geprobeerd mijn iPod aan mijn desktop te hangen. Zowel de apple updater (versie 2004-8-6) als iTunes 4.6 herkennen de iPod niet, terwijl hij wél als HDD herkend wordt door win XP pro SP1. Overigens heeft mijn compu USB 2.0, en geen firewire. Firewire heeft soms compatibiliteitsproblemen, zegt de apple site...
Tip van Apple: formatteer je iPod op je laptop, en duw hem dan in je desktop. Je raadt al wat er gebeurt. NIETS! Apple vindt nu dat het een windows probleem is een geen apple probleem, terwijl ik vind dat hun iPod prima is, maar hun software bagger.
HELP!