Toon posts:

[Ghost]In combinatie met Safeboot*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanuit mijn werk heb ik een laptop ter beschikking gekregen om thuis werkzaamheden uit te voeren. Hierop zit Safeboot encryptie ter beveiliging van zakelijke gegevens.
Aangezien ik regelmatig programma's installeerd/deïnstalleer wil ik een image maken van hoe deze laptop standaard aan me is overhandigd zodat ik complicaties kan terugdraaien.
Had ik dus Norton Ghost 2003 geïnstalleerd en de opdracht gegeven om een image te maken.
Norton gaat dan booten en wat denk je, roept de laptop dat die geen OS kan vinden.
Ghost kan blijkbaar niet met Safeboot overweg.
Mijn werkgever heeft m'n laptop opnieuw ingericht, maar ziet die natuurlijk niet graag terug.

Iemand een andere suggestie voor het maken van een image op deze safeboot machine?

Verwijderd

Topicstarter
Ehh...help?

Verwijderd

Norton Ghost vanaf bootdisk draaien.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 15:11:
Norton Ghost vanaf bootdisk draaien.
Naar welke source kan ik dan de image schrijven?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-08 13:52

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

een andere disk, of een netwerkschijf.

maar ik vraag me af of het goed gaat met safeboot.
er is een synchronisatie met een (safeboot)server he.
maar op zich wel een interessante test :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
Ik durf het niet meer te testen, want ik heb al een hele nieuw laptop gekregen omdat ze denken dat de vorige laptop defect is (OS not found).
Thuis Image ik mijn C: altijd naar een D:\image.gho easy!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:08
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 18:44:
Ik durf het niet meer te testen, want ik heb al een hele nieuw laptop gekregen omdat ze denken dat de vorige laptop defect is (OS not found).
Thuis Image ik mijn C: altijd naar een D:\image.gho easy!
Heb je wel een extra partitie beschikbaar op de laptop, want dan kun je daarop de image wegzetten.

Nog 1 vraagje, waarom ga je met dit probleem niet gewoon naar de ict afdeling ik krijg na je vorige topic een beetje een vreemde bijsmaak bij deze vragen. De ict afdeling zit er om je te helpen, en als jij graag een ghost wil van je laptop is dit vast wel te regelen met hun intern. Daarvoor hoef je geen gekke dingen uit te halen en zijn jullie beide tevreden.

Btw. ik heb je topic naam iets aangepast zodat deze beter naar voren komt & duidelijk is

[ Voor 7% gewijzigd door leon1e op 20-08-2004 19:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wel dat is simpel: wat ik doe is officieel niet toegestaan ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2004 01:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
schopje
Pagina: 1