Ik maak wel eens gebruik van een online fotoservice (hema, kruidvat). Dit werkt perfect maar ik heb geen mogelijkheid om de foto's thuis te laten bezorgen! Alleen afhalen in filiaal. Ik heb al gezocht op een online fotoservice die dit wel doet maar zonder resultaat, zijn deze er wel?
Deze zijn er wel degelijk. In de laatste computer totaal stonden een aantal van deze diensten. Het kan bij:
- www.pixum.nl
- www.fotoquelle.nl
- www.afdrukservice.nl
- www.schlecker.nl
Wel is de kwaliteit van deze foto's minder dan die van de hema!
- www.pixum.nl
- www.fotoquelle.nl
- www.afdrukservice.nl
- www.schlecker.nl
volgens mij moet het wel kunnen via de kruitvat 
gebruiksaanwijzing
Prijsoverzicht
http://www.onlinefotoservices.nl
er staan er meerdere tussen
gebruiksaanwijzing
en als ik dan kijk bij:Aanmelden en afleveren - kies een winkel uit of laat uw bestelling thuisbezorgen en sluit de bestelling af
Tenslotte kiest u de winkel uit waar u de foto's wilt afhalen of kiest u voor thuisbezorgen - als u nog niet ingelogd was, logt u in - en nadat u de bestelling compleet heeft verzonden ontvangt u per e-mail een opdrachtnummer.
Prijsoverzicht
En kijk ook hier:Thuisbezorgen
verwerkings-/verzendkosten per opdracht € 2,95
http://www.onlinefotoservices.nl
er staan er meerdere tussen
[ Voor 13% gewijzigd door Outerspace op 19-08-2004 10:33 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Kruidvat is niet duur en levert kwalitatief zeer goede foto's dus dat is dan zeker een aanrader.
De kwaliteit van kruidvat is zeker goed ja! Maar ik wist niet dat ze ook deden thuisbezorgen, daar had ik overheen gelezen!
Ik ga het meteen proberen, bedankt voor de snelle reacties
edit: Ik was dus zover met alle foto's, gaat het thuisbezorgen alleen als je met creditcard betaald, en die heb ik dus niet
edit2: Bij Schlecker ook alleen met creditcard...
Ik ga het meteen proberen, bedankt voor de snelle reacties
edit: Ik was dus zover met alle foto's, gaat het thuisbezorgen alleen als je met creditcard betaald, en die heb ik dus niet
edit2: Bij Schlecker ook alleen met creditcard...
[ Voor 36% gewijzigd door weppe op 19-08-2004 12:14 ]
Kruidvat goed? Mijn ervaring is toch anders. De kleuren worden helemaal verneukt.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Pixum verstuurt vanuit Duitsland, maar je hebt je foto's na drie dagen wel binnen 
Vandaag voor mij weer binnengekomen, Die had ik zondag besteld
De vorige levering was trouwens niet aangekomen, na een maand bedacht ik ineens dat ik nog foto's moest krijgen
Dus ik hen gemaild, dit ordernummer is niet aangekomen, kreeg ik meteen mailtje terug, we regelen het, volgende dag bestelling is de deur uit gedaan, volgende dag lag hij er, priority verzonden
Service is goed, en de uploadmogelijkheden ook, je kan apart, per veel uploaden via een webpage, je kan via een applet uppen, via een los progje en ook mailen
Vandaag voor mij weer binnengekomen, Die had ik zondag besteld
De vorige levering was trouwens niet aangekomen, na een maand bedacht ik ineens dat ik nog foto's moest krijgen
Dus ik hen gemaild, dit ordernummer is niet aangekomen, kreeg ik meteen mailtje terug, we regelen het, volgende dag bestelling is de deur uit gedaan, volgende dag lag hij er, priority verzonden
Service is goed, en de uploadmogelijkheden ook, je kan apart, per veel uploaden via een webpage, je kan via een applet uppen, via een los progje en ook mailen
Die laatste zin is voor pixum.nl zeker al niet waar...Januszjes schreef op 19 augustus 2004 @ 10:29:
Deze zijn er wel degelijk. In de laatste computer totaal stonden een aantal van deze diensten. Het kan bij:
- www.pixum.nl
- www.fotoquelle.nl
- www.afdrukservice.nl
- www.schlecker.nl
Ik gebruik altijd kodak online. werkt geweldig, snel en een zeer goede kwaliteit. Je kan je foto's ook op meerdere adressen laten bezorgen.
Dat van de kleuren die bij het kruidvat is mij ook al een paar keren gebeurt.
Dat van de kleuren die bij het kruidvat is mij ook al een paar keren gebeurt.
Nikon D-50, Sigma 18-200 DC met B/W polarizer en U/V filter, Sigma 24-70, tokina 70-210, soligor 1:6.3 f=400mm
niet als je dit tooltje gebruik (alleen voor winxp)
dan kan je in je mijn afbeeldingen mappen gewoon afdrukken online kiezen, en dan kruidvat, versturen gaat supersnel.
link -> http://dls.photoprintit.de/download/Data/5/opi_setup.exe
dan kan je in je mijn afbeeldingen mappen gewoon afdrukken online kiezen, en dan kruidvat, versturen gaat supersnel.
link -> http://dls.photoprintit.de/download/Data/5/opi_setup.exe
waarom zou dat beter werken dan een CD inleveren bij kruidat zelf? (qua kleur dan)
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Kruidvat is echt teleurstellend. Als ik veel fotos heb stuur ik ze naar Kodak. boven de 100pics is de prijs gelijk aan Kruidvat en kwaliteit is extreem goed.
Pagina: 1