• weppe
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik maak wel eens gebruik van een online fotoservice (hema, kruidvat). Dit werkt perfect maar ik heb geen mogelijkheid om de foto's thuis te laten bezorgen! Alleen afhalen in filiaal. Ik heb al gezocht op een online fotoservice die dit wel doet maar zonder resultaat, zijn deze er wel?

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-01 14:33

janklp

FortyTwo Capital

Deze zijn er wel degelijk. In de laatste computer totaal stonden een aantal van deze diensten. Het kan bij:
- www.pixum.nl
- www.fotoquelle.nl
- www.afdrukservice.nl
- www.schlecker.nl
Wel is de kwaliteit van deze foto's minder dan die van de hema!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:35

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

volgens mij moet het wel kunnen via de kruitvat ;)

gebruiksaanwijzing
Aanmelden en afleveren - kies een winkel uit of laat uw bestelling thuisbezorgen en sluit de bestelling af

Tenslotte kiest u de winkel uit waar u de foto's wilt afhalen of kiest u voor thuisbezorgen - als u nog niet ingelogd was, logt u in - en nadat u de bestelling compleet heeft verzonden ontvangt u per e-mail een opdrachtnummer.
en als ik dan kijk bij:
Prijsoverzicht
Thuisbezorgen
verwerkings-/verzendkosten per opdracht € 2,95
En kijk ook hier:
http://www.onlinefotoservices.nl
er staan er meerdere tussen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Outerspace op 19-08-2004 10:33 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• janklp
  • Laatst online: 24-01 14:33

janklp

FortyTwo Capital

Kruidvat is niet duur en levert kwalitatief zeer goede foto's dus dat is dan zeker een aanrader.

• weppe
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
De kwaliteit van kruidvat is zeker goed ja! Maar ik wist niet dat ze ook deden thuisbezorgen, daar had ik overheen gelezen!

Ik ga het meteen proberen, bedankt voor de snelle reacties

edit: Ik was dus zover met alle foto's, gaat het thuisbezorgen alleen als je met creditcard betaald, en die heb ik dus niet :(

edit2: Bij Schlecker ook alleen met creditcard...

[ Voor 36% gewijzigd door weppe op 19-08-2004 12:14 ]

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-02 15:53

Acid_Burn

uhuh

Kruidvat goed? Mijn ervaring is toch anders. De kleuren worden helemaal verneukt.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Pixum verstuurt vanuit Duitsland, maar je hebt je foto's na drie dagen wel binnen :)

Vandaag voor mij weer binnengekomen, Die had ik zondag besteld :)

De vorige levering was trouwens niet aangekomen, na een maand bedacht ik ineens dat ik nog foto's moest krijgen :P

Dus ik hen gemaild, dit ordernummer is niet aangekomen, kreeg ik meteen mailtje terug, we regelen het, volgende dag bestelling is de deur uit gedaan, volgende dag lag hij er, priority verzonden ;)

Service is goed, en de uploadmogelijkheden ook, je kan apart, per veel uploaden via een webpage, je kan via een applet uppen, via een los progje en ook mailen :)

• El Reino
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11-2024
Januszjes schreef op 19 augustus 2004 @ 10:29:
Deze zijn er wel degelijk. In de laatste computer totaal stonden een aantal van deze diensten. Het kan bij:
- www.pixum.nl
- www.fotoquelle.nl
- www.afdrukservice.nl
- www.schlecker.nl
Wel is de kwaliteit van deze foto's minder dan die van de hema!
Die laatste zin is voor pixum.nl zeker al niet waar...

• coolhand
  • Laatst online: 05-11-2021

coolhand

Nikon D-50, Sigma 18-200 DC me

Ik gebruik altijd kodak online. werkt geweldig, snel en een zeer goede kwaliteit. Je kan je foto's ook op meerdere adressen laten bezorgen.

Dat van de kleuren die bij het kruidvat is mij ook al een paar keren gebeurt.

Nikon D-50, Sigma 18-200 DC met B/W polarizer en U/V filter, Sigma 24-70, tokina 70-210, soligor 1:6.3 f=400mm

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2025
niet als je dit tooltje gebruik (alleen voor winxp)

dan kan je in je mijn afbeeldingen mappen gewoon afdrukken online kiezen, en dan kruidvat, versturen gaat supersnel.

link -> http://dls.photoprintit.de/download/Data/5/opi_setup.exe

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-02 15:53

Acid_Burn

uhuh

waarom zou dat beter werken dan een CD inleveren bij kruidat zelf? (qua kleur dan)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
Kruidvat is echt teleurstellend. Als ik veel fotos heb stuur ik ze naar Kodak. boven de 100pics is de prijs gelijk aan Kruidvat en kwaliteit is extreem goed.
Pagina: 1