keuze besturingssysteem

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• mark_gl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-02 19:32
Ik moet een keuze gaan maken voor een besturingssysteem. Naar mijn mening zal het zowieso een unix besturingssysteem moeten zijn, echter ik ben nog aan 't twijfelen over het soort unix besturingssysteem (redhat, suse, etc). Hieronder de lijstje van randvoorwaarden die ik gesteld heb aan 't besturingssysteem. Heeft iemand ervaringen met de verschillende soorten unix besturingssystemen?

randvoorwaarden:
- internet verbinding
- fullscreen browser
- afspelen van video
- afspelen van flash

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• mark_gl
Leuk die verwijzing naar een ander topic, echter dat is uitleg in het algemeen. Mijn vraag is specifiek, vandaar ik hem ook apart gesteld heb.

Verwijderd

Het is de bedoeling dat je je vraag stelt in dat topic.

• Han
  • Niet online

Han

mark_gl schreef op 19 augustus 2004 @ 09:10:
Leuk die verwijzing naar een ander topic, echter dat is uitleg in het algemeen. Mijn vraag is specifiek, vandaar ik hem ook apart gesteld heb.
En in welk opzicht is jouw vraag specifiek dan? Je stelt de meest simpele voorwaarden aan je eventuele keuze... Begin nou eens gewoon te lezen in dat topic, daar worden meerdere keuze's beargumenteerd.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• mark_gl
Thanks, gaan we dat doen.

• mark_gl
Han schreef op 19 augustus 2004 @ 09:12:
[...]

En in welk opzicht is jouw vraag specifiek dan? Je stelt de meest simpele voorwaarden aan je eventuele keuze... Begin nou eens gewoon te lezen in dat topic, daar worden meerdere keuze's beargumenteerd.
Wat denk je dat ik gedaan heb .....

ps: slotje aub

[ Voor 4% gewijzigd door mark_gl op 19-08-2004 09:14 ]

• Han
  • Niet online

Han

mark_gl schreef op 19 augustus 2004 @ 09:13:
Wat denk je dat ik gedaan heb .....
Dan lees het volgende stukje eens goed door:
NOS policy - updated 01/04/03

En vraag je zelf dan eens af hoe wij moeten weten wat jij al allemaal hebt gedaan? :)

En sowieso, als je dat topic goed had doorgelezen dan was je keuze al wat beperkter geweest en had je je openingspost wat uitgebreider kunnen schrijven... Wij kunnen niet raden wat je allemaal al gedaan hebt, dat dien jij aan te geven. Dan kunnen wij ook gerichtere adviezen geven :)

[ Voor 9% gewijzigd door Han op 19-08-2004 09:17 ]

• mark_gl
Han schreef op 19 augustus 2004 @ 09:16:
[...]

Dan lees het volgende stukje eens goed door:
NOS policy - updated 01/04/03

En vraag je zelf dan eens af hoe wij moeten weten wat jij al allemaal hebt gedaan? :)

En sowieso, als je dat topic goed had doorgelezen dan was je keuze al wat beperkter geweest en had je je openingspost wat uitgebreider kunnen schrijven... Wij kunnen niet raden wat je allemaal al gedaan hebt, dat dien jij aan te geven. Dan kunnen wij ook gerichtere adviezen geven :)
Klopt mijn keuze is inderdaad al beperkt, maar het is toch fijn als andere (zonder vooroordeel) deze keuze bevestigen.

Dit was mijn resultaat tot nu toe:
- RedHat
- Mandrake
- SuSE

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.