[ABO] verlenging bij andere aanbieder?

Pagina: 1
Acties:

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
Ik heb afgelopen jaar bij GSMWEB.NL een Telfort 100 abo afgesloten voor 1 jaar.
Die loopt over 2 maanden dus af.
GSMWEB.NL heeft mij toen een mailtje gestuurd met de mogelijkheid tot verlenging bij hun, maar aangezien ik bij gsm.nl een mooiere deal heb gezien (goedkopere phone) lijkt het me verstandiger om het via gsm.nl te doen.

Maar kan dit zomaar?? heb ik verder geen verbintenis bij GSMWEB.NL ??

Verwijderd

Nee, je hebt een verbintenis met Telfort.
Maar anders lees je toch even de voorwaarden die je ondertekend hebt bij GSMWEB.NL ?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 08:57 ]

• Rickstah
Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 08:57:
Nee, je hebt een verbintenis met Telfort.
Maar anders lees je toch even de voorwaarden die je ondertekend hebt bij GSMWEB.NL ?
ja..die zit ik nu dus te bekijken...maar ik kom d'r niet helemaal uit geloof ik :? :X

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06-2025
Je kunt eventueel je nummer laten overzetten naar prepay, en vervolgens weer een deal aangaan met provider / aanbieder naar keuze. Dan blijf je je nr houden

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• Rickstah
blogbuster schreef op 19 augustus 2004 @ 09:39:
Je kunt eventueel je nummer laten overzetten naar prepay, en vervolgens weer een deal aangaan met provider / aanbieder naar keuze. Dan blijf je je nr houden
is toch niet nodig?? ik heb nu gewoon een telfort 100 abo en gsm.nl biedt ook de mogelijkheid tot verlenging van hetzelfde abo..
volgens mij zijn de des betreffende websites gewoon de verkopers en heb ik verder geen verbintenis met hun..

toch??

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Conan schreef op 19 augustus 2004 @ 10:14:
[...]

is toch niet nodig?? ik heb nu gewoon een telfort 100 abo en gsm.nl biedt ook de mogelijkheid tot verlenging van hetzelfde abo..
volgens mij zijn de des betreffende websites gewoon de verkopers en heb ik verder geen verbintenis met hun..

toch??
Idd. Je mag na afloop van je abonnement altijd ergens anders een abo aanschaffen en ook je nr nog behouden. Ook als je van provider verandert. Je bent nooit aan iets of iemand gebonden als je abonnement afloopt.
Conan schreef op 19 augustus 2004 @ 08:54:
Ik heb afgelopen jaar bij GSMWEB.NL een Telfort 100 abo afgesloten voor 1 jaar.
Die loopt over 2 maanden dus af.
GSMWEB.NL heeft mij toen een mailtje gestuurd met de mogelijkheid tot verlenging bij hun, maar aangezien ik bij gsm.nl een mooiere deal heb gezien (goedkopere phone) lijkt het me verstandiger om het via gsm.nl te doen.

Maar kan dit zomaar?? heb ik verder geen verbintenis bij GSMWEB.NL ??
Zoals je hier al zelf zegt: je hebt een abo voor een jaar genomen. Dus zolang is je verbintenis met GSMweb.nl ook. DIe heb je uitgediend, dus mag je nu doen wat je wilt. Het antwoord stond dus eigenlijk al in de TS.

[ Voor 39% gewijzigd door Hann1BaL op 19-08-2004 10:37 ]

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Verlengen kun je als het goed is inderdaad gewoon bij een andere aanbieder doen, zolang je maar bij dezelfde provider blijft natuurlijk. :)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• Rickstah
thnx allemaal :)
mag slotje op :)

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Positron schreef op 19 augustus 2004 @ 10:37:
Verlengen kun je als het goed is inderdaad gewoon bij een andere aanbieder doen, zolang je maar bij dezelfde provider blijft natuurlijk. :)
Als je hetzelfde Abo wilt VERLENGEN kan je natuurlijk nooit switchen :D Alleen de prijzen zijn verandert, dus waarom niet even kijken of er niet een beter abo is op dit moment. Van welke provider dan ook die je hebben wilt. Het nr kan je zowiezo behouden.

(Ik kies maar uit 2 providers, KPN of Vodafone. Ik betaal iets meer, niet veel, maar dan heb ik ook overal bereik. Dat is niet altijd van de rest te zeggen is mijn ervaring)
Pagina: 1