Gisteren postte ik de inhaalstats voor dit project in de DPCH. Iedereen is daar zo van geschrokken dat ze gisteren heel de dag bezig zijn geweest met assimileren enzo. Tenminste dat zou je niet zeggen als je de score van vandaag ziet, maar wel wanneer je het aantal reacties gisteren zag. Alleen Hobbes nam de moeite nog iets te melden. Geven jullie het nu al op? 
Er gebeurt ook niets schokkend in de daily. Niet echt uitschietende flushes als ik het zo bekijk. Geen inhaalacties in de overall rankings en ook op team niveau gebeurt er niet veel. Wel viel mij vandaag voor het eerst de naam van het team op daily #11 op. Aparte naam mag ik wel zeggen. Voor de mensen die hem niet snappen mogen een keer googlen
NSFW 
Gelukkig wel 4 mijlpalen en die zijn voor adamvansanten, The time is??, LiquidSmoke en splash@gmx.net
Er gebeurt ook niets schokkend in de daily. Niet echt uitschietende flushes als ik het zo bekijk. Geen inhaalacties in de overall rankings en ook op team niveau gebeurt er niet veel. Wel viel mij vandaag voor het eerst de naam van het team op daily #11 op. Aparte naam mag ik wel zeggen. Voor de mensen die hem niet snappen mogen een keer googlen
Gelukkig wel 4 mijlpalen en die zijn voor adamvansanten, The time is??, LiquidSmoke en splash@gmx.net
Rc5-72 hitparade van 2004-08-18 Top 30 daily
Top 30 overall
RC5-72 Teams Daily
RC5-72 Teams Overall
Mijlpalen
|
Toch maar eens een andere sig bedenken :P