Rare Altavista-links

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• MaXXeR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06-2024
Als ik al op altavista.com kijk of nl.altavista.com dan zie ik dan elke link met "http://av.rds.yahoo.com" begint. Je hoeft er maar met de muis boven te hangen. Volgens mij (correct me if i'm wrong) hoort Altavista niet bij Yahoo en andersom ook niet.

Ik vraag me dan ook af of dit probleem bij mij ligt of bij Altavista. Ik denk bij Altavista aangezien ik het alleen op hun site heb.

Ik ben echter toch bang dat het op mijn pc zit en dat dat door malafide scriptjes komt.

Heeft iemand dit ook? Is dit raar of zie ik spoken?

• Sosabowski
  • Laatst online: 09-07 14:04

Sosabowski

nerd

mmm hier ook.

Apart want ik daai geen MSIE en wel ad-aware en norton. Overegens kom ik wel prima op de goede site die de altavista voor mij heeft gevonden.

Dus ik denk dat er toch iets is tussen altavista en yahoo wat wij niet weten

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Verwijderd

Volgens mij (correct me if i'm wrong) hoort Altavista niet bij Yahoo en andersom ook niet.
Altavista > Overture > Yahoo
nieuws: Yahoo neemt voor 1,63 miljard dollar Overture over
nieuws: AltaVista voor $140 miljoen overgenomen door Overture

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 04:32 ]

• MaXXeR
  • Laatst online: 05-06-2024
Oke ik neem aan dat het normaal is dan.
Is de eerste keer dat het me opvalt. Of misschien IS dit ook de eerste keer dat het zo is. Hoe dan ook ga ik er nu vanuit dat het wel goed zit, en als niet dan zie ik dat vanzelf wel op t Tweakers-nieuws :)
Tnx Euss ;)

nieuws uit 2003 |:(

• MORCIK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-06 02:51

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Schop!

Af en toe gebruik ik Altavista voor de music en video search, maar nu zie ik weer datgene wat hierboven beschreven wordt. Waarom doen ze dit?

You only live once, so live to the max's

Verwijderd

Als je naar de post van eusskijkt dan blijkt dus dat Yahoo eigenaar is van Altavista :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Even lezen dus; als je een oud topic hebt gevonden waar je probleem instaat is de kans groot dat de oplossing er ook instaat ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.