Beste mensen,
Ik heb nu legaal een zender (via de gemeente enzo) maar wil deze graag ook streamen
NU heb ik Windows Media encoder al en zo'n kastje dat fm ombuigt in digi-(meuk) maar nu wil ik dit streamen.
Ik wil mijn ip koppelen aan dit streamen (is dit mogelijk
), zodat ik ergens anders een link kan plaatsen naar me ip en als je die opent dat een WMP opent en de boel afspeelt (net zoals bij di.fm), weet iemand wat het makkelijkst hiervoor is?
Daarnaast wil ik het wel zo hebben dat ik van afstand de boel kan resetten als alles vastloopt.
Ik hoop dat iemand me kan helpen, als jullie betere fora hebben om dit te posten dan hoor ik dat gaarne!
www.radioforum.nl
www.cbsite.nl
www.radioforum.be ken ik al maar boden niet de nodige uitkomst, ook al contact gehad met di.fm maar die verwezen me door en dat bedrijf had weinig tijd
Alvast bedank
Ik heb nu legaal een zender (via de gemeente enzo) maar wil deze graag ook streamen
Ik wil mijn ip koppelen aan dit streamen (is dit mogelijk
Daarnaast wil ik het wel zo hebben dat ik van afstand de boel kan resetten als alles vastloopt.
Ik hoop dat iemand me kan helpen, als jullie betere fora hebben om dit te posten dan hoor ik dat gaarne!
www.radioforum.nl
www.cbsite.nl
www.radioforum.be ken ik al maar boden niet de nodige uitkomst, ook al contact gehad met di.fm maar die verwezen me door en dat bedrijf had weinig tijd
Alvast bedank