Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gelezen dat het met verschillende nokia's kan, aangezien die een .sis bestand op de telefoon kunnen installeren.

Maar mijn nokia 7600 is andere soep. Ik kan daar geloof ik alleen .jad en .jar op instaleren...is het mogelijk dat ik deze als webcam kan gebruiken ?

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
ik heb het wel gezien, een kort filmpje van Nokia waarop iemand tegen zo'n Nokia 7600 praatte, maar hoe dat moet :? geen idee, misschien een Nokia Certified Point proberen?

Verwijderd

Topicstarter
OKe, en wat is een Nokia Certified Point ... ?

Verwijderd

misschien op de site van nokia kijken :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 01:17:
Ik heb gelezen dat het met verschillende nokia's kan, aangezien die een .sis bestand op de telefoon kunnen installeren.

Maar mijn nokia 7600 is andere soep. Ik kan daar geloof ik alleen .jad en .jar op instaleren...is het mogelijk dat ik deze als webcam kan gebruiken ?
.sis is alleen voor symbian OS, ken je telefoon niet maar volgens mij draaid die gewoon een nokia OS of niet?

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 18:11:
OKe, en wat is een Nokia Certified Point ... ?
Dat is een 'aanspreekpunt' die Nokia gecertificeerd is en dus gemachtigd is om als Nokia reparaties, informatie e.d. mag doen, als erkend Nokia 'partner'.

Verwijderd

Topicstarter
Ik geloof dat ik java op die mobiel moet zetten, dat gerotzooi met remote s60 werkt niet, omdat dat .sis files zijn...dat ken ik dus niet doen

Verwijderd

Topicstarter
Om terug te komen op een al oud topic ?
Pagina: 1