Toon posts:

Ps2 muis per ongeluk als USB geinstalleerd - windows crasht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het zit zo: iemand wilde graag dat ik al zn knoppen op zn cordless mouseman USB goet liet werken. Het geval wil dat deze USB muis via een to-ps2 converter in een ps2 port zat, maar ik wist dat niet. Na het rebooten crashete windows meteen zodra ik een toets indrukte op de muis.(heel waarschijnlijk omdat ik een usb muis had geinstalleerd, maar windows dus een actie kreeg van de ps2 port). Ok, tuurlijk heel simpel op te lossen door deze muis in de usb port te stoppen, dan werkt alles naar behoren. Maar aangezien er maar 2 usb ports zijn die ik beide wil gebruiken voor iets anders, wil ik de muis weer op ps2 krijgen. Maar windows opstarten met de muis inde ps2 port leidt dus tot een crash :'(

ps: weet iemand of er zoiets bestaat als: ik een 4 in 1 usb ding? zodat ik 1 usb opoffer en er 4 nieuwe uit terug krijg?

TIA

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-05 20:28

Nik

Gewoon zonder muis opstarten, even met je tobo de driver verwijderen, et voilà! Het zou weer moeten werken!

Simpel toch? ;)

Verwijderd

Topicstarter
proller schreef op 19 augustus 2004 @ 00:31:
Gewoon zonder muis opstarten, even met je tobo de driver verwijderen, et voilà! Het zou weer moeten werken!

Simpel toch? ;)
dat valt flink tegen :(

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt er een hubje aanhangen. Maar dat is natuurlijk niet nodig als je die muis gewoon op PS/2 laat werken. Start eens op in veilige modus en gooi daar alles eruit wat met de muis te maken heeft en reboot (gewoon met keyboard, kan makkelijk als je de sneltoetsen weet te vinden). Dan moet hij de spullen weer opnieuw vinden en zou het moeten werken.

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06-2025
De muis in de usb poort steken en de driver deinstalleren, dan rebooten met de muis weer in de ps2 port. Lijkt mij dat dat wel werkt.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Verwijderd

Terw_Dan schreef op 19 augustus 2004 @ 00:43:
Je kunt er een hubje aanhangen.
Terw_Dan zegt het. Je zou bijvoorbeeld een usb hub kunnen kopen:

Afbeeldingslocatie: http://217.77.130.186/pictures/924602.gif
http://shop.informatique....n/iqshop.xgi?M=I&A=924602

Ze kosten niks meer, lost meteen je probleem op en je hebt genoeg USB-poorten voor de toekomst.
Pagina: 1