Toon posts:

al mijn mod punten opeens op!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al mijn modpunten zijn opeens op! ik had er in het begin heel veel
mijn penaltie ratio is ook prima, ben ik gehackt? of ben ik niet actief genoeg?

kan iemand mij misschien uitleggen wat er mogelijk gebeurd kan zijn?
laat aub een bericht achter op mijn gallery

groetjes,

Chris

http://www.tweakers.net/gallery/28171

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Modpunten zijn gerelateerd aan je Tweakotine, dat dan weer gerelateerd is aan het aantal pageviews dat je genereert. Momenteel is je Tweakotine 6, dus zul je uiteraard weinig modpunten overhebben (op vakantie geweest?). In ieder geval, die modpunten komen dus vanzelf weer terug als je Tweakers.net weer wat vaker bezoekt :).

Overigens: communiceren op het forum doen we door een reply in het topic te plaatsen, en niet in je gallery ;).

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
* Steve , kijk eens wanneer hij voor het laatst gereageerd (met de bijbehorende eindscore) en gemodereerd heeft. Dan kan je zien dat het praktisch onmogelijk is om geen modpunten te hebben.

Het kan zijn dat je eerst een negatief modsaldo had (je plaatst een reactie die ondertussen op +4 staat, karma-en-modpuntenberekenaar doet zijn werk en je hebt modpunten. Je gebruikt al je modpunten om reacties te beoordelen en ondertussen staat je reactie op +2 en heeft die score dan ook als eindbeoordeling. Vervolgens komt de karma-en-modpuntenberekaar weer langs en ziet dat je reactie lager staat dan de vorige keer, resultaat: de cronjob haalt modpunten bij je weg en je hebt een negatief saldo) en na het plaatsen van wat reacties staat je saldo weer op nul. Ik zou een paar dagen gewoon lekker rondsurfen op de frontpage en eventueel hier en daar wat goeie reacties neerzetten. Dan moet je weer voldoende moderatiepunten binnenkrijgen.

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Robin Vreuls schreef op 19 augustus 2004 @ 00:19:
* Steve , kijk eens wanneer hij voor het laatst gereageerd (met de bijbehorende eindscore) en gemodereerd heeft. Dan kan je zien dat het praktisch onmogelijk is om geen modpunten te hebben.
Wat ik zie, is een Tweakotine van 6, en dat is IMO wel duidelijk ;). Sinds begin augustus geen reacties meer geplaatst en niet meer gemodereerd, en Tweakotine (en dus ook modpunten) composteren voorzover ik weet vrij snel weg?

Iig, remedie blijft hetzelfde: wat meer pageviews genereren :).

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Modpunten die je hebt verkregen via het plaatsen van reacties vergaan niet, terwijl de modpunten die je krijgt van de tweakotine na een week verdwijnen. Gezien de scores van de laatste vier reacties (1-1-2-1) en het aantal moderaties van deze maand (welgeteld twee stuks) lijkt het mij stug dat hij nu zonder modpunten komt te zitten.

Ik heb zo een gevoel dat * Robin weer een zooi modpunten binnenkrijgt als hij een reactie heeft geplaatst. Zou je eens een screenshot of een tekstueel overzicht kunnen plaatsen van de tabel op http://www.tweakers.net/reacties/?Action=Modpoints ? Dan hebben we in iedergeval een overzicht van de verkregen en verbruikte modpunten van de afgelopen zeven dagen.