[proloog]
Gezien het feit dat er 2 WOS-mods aangestelt zijn (G33rt en leon1e, feli nog), heeft ele de FAQ eventjes geupdate.. (Windows Operating Systems - FAQ)
Aangezien ik normaliter niet in die FAQ kijk, zou het me niet opgevallen zijn als hij niet in de Active Topics stond en het lampje brandde.. Ik vroeg me af hoe dat kwam
Ik quote:
[/proloog]
Door dit allen kwam ik op het volgende idee:
Zou het niet handig zijn om een "Schop Topic"-knop aan te brengen in de topic-admin?
Deze functie doet gewoon alsof er een post gepost wordt, zonder dat er daadwerkelijk een post gemaakt wordt (en ook geen post erbij op de post-counter ofzo). Ik weet natuurlijk niet precies hoe dat geregeld wordt, maar wellicht is het updaten van een last-message-variabele voldoende.
Voorbeeldje van een eventuele TopicAdmin-template:

Misschien een ideetje
Gezien het feit dat er 2 WOS-mods aangestelt zijn (G33rt en leon1e, feli nog), heeft ele de FAQ eventjes geupdate.. (Windows Operating Systems - FAQ)
Aangezien ik normaliter niet in die FAQ kijk, zou het me niet opgevallen zijn als hij niet in de Active Topics stond en het lampje brandde.. Ik vroeg me af hoe dat kwam
Ik quote:
Het antwoord was:[23:20:32] <Osiris> Hmz, ele?
[23:20:46] <Osiris> is dat een 1337 functie van React dat als je iets veranderd aan een post in een FAQ
[23:20:50] <Osiris> dat ie dan weer bovenaan komt te staan?
[23:21:01] <Osiris> of voegde je een post toe die je meteen weer trashde?
Ik begrijp ele wel. Je wilt natuurlijk dat er bij significante veranderingen je FAQ de extra aandacht krijgt die hij verdient. Echter, je wilt niet dat je FAQ spontaan geschopt wordt bij een spellings-correctie.[23:26:36] <@ele> Osiris: dat laatste
[/proloog]
Door dit allen kwam ik op het volgende idee:
Zou het niet handig zijn om een "Schop Topic"-knop aan te brengen in de topic-admin?
Deze functie doet gewoon alsof er een post gepost wordt, zonder dat er daadwerkelijk een post gemaakt wordt (en ook geen post erbij op de post-counter ofzo). Ik weet natuurlijk niet precies hoe dat geregeld wordt, maar wellicht is het updaten van een last-message-variabele voldoende.
Voorbeeldje van een eventuele TopicAdmin-template:

Misschien een ideetje