2eurohost smerig spel !

Pagina: 1
Acties:
  • 799 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenaceD
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Medetweakers.

Ik kreeg laatst een mail dat ik mijn rekening moest betalen voor een domein en bijbehorende hosting. Nu heb ik dit domein niet meer nodig en wilde dus niet meer betalen. Ik stuurde dat ik m op wilde zeggen. Ik kreeg terug gestuurd dat ik niet binnen 30 dagen voor de nieuwe betalingstermijn had opgezegd, maar heb nagezocht dat ik vorig jaar op 25 sept 03 had betaald. Dus nog een maand van tevoren op het moment dat de mails heen en weer gingen.

Ik kreeg terug dat het 30 werkdagen moest zijn en niet 1 maand.

Ik heb 2eurohost een mail gestuurd met hun eigen voorwaarden waarin staat (stond):

“10.2 Onverminderd overige bepalingen heeft de Klant het recht de Overeenkomst en de Dienst op te zeggen:
• electronisch, middels de daartoe door 2EuroHost aangewezen middelen,
• schriftelijk, middels een door de afnemer van de diensten ondertekende brief of fax,
mits deze opzegging uiterlijk een (1) maand voor afloop van de huidige betalingsperiode in het bezit is van 2EuroHost.”

Toen kreeg ik een mail terug waarin ze vroegen waar ik deze info vandaan had, waarop ik antwoordde dat de info van hun eigen site kwam.

Nu kreeg ik een mail terug dat mijn info niet klopte en wat blijkt. Ze hebben de voorwaarden op de site veranderd, in mijn nadeel natuurlijk:

"10.2 Onverminderd overige bepalingen heeft de Klant het recht de Overeenkomst en de Dienst op te zeggen:

electronisch, middels de daartoe door 2EuroHost aangewezen middelen,
schriftelijk, middels een door de afnemer van de diensten ondertekende brief of fax,
mits deze opzegging uiterlijk 30 werkdagen voor afloop van de huidige betalingsperiode in het bezit is van 2EuroHost. "

Ik heb ze inmiddels gestuurd dat ik niet accoord ben gegaan met deze voorwaarden en dat ik kan bewijzen dat dit document op de 17e is aangemaakt. Via properties window. En dat ik dit afhandel via een gerechtelijke procedure indien nodig

Nu zou ik alleen de oude voorwaarden ook willen hebben, maar iemand enig idee hoe ik daaraan kan komen? (cache oid ???)

Ik wilde deze ervaring met jullie delen en vragen om advies !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Google's Cache

:)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 18-08-2004 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48706

Google's cache :D
:P crap
Hmm, waybackmachine is echt leuk spul, dank aan tweakertje!

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 48706 op 18-08-2004 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98757

ieder bedrijf die ingeschreven staat bij de KvK, leverd daar ook zijn algemene voorwaarden in heb ik eens gehoord.

ook als die wijzigd bewaren ze de oude nog.

die is tegen een kleine betaling opvraagbaar.

ik weet dit niet 100 % zeker maar misschien iemand anders wel.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BRAINLESS01
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:46
Ik denk dat je de cache wel kan vergeten, als het er nog in stond zal het nu overschreven zijn door de nieuwe pagina en anders was het nog erg moeilijk geworden om de oude pagina terug te vinden...

Misschien kun je een andere klant van ze vinden die de oude voorwaarden nog ergens opgeslagen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenaceD
  • Niet online
Super !!!!!
Nu kan iedereen het verschil zien in punt 10.2
Dankjewel !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je hebt toch al het bewijs dat het op hun site zo stond? Je hebt immers die mail, en deze tekst...

En ik zou (voor de zekerheid) een screenshot maken, van de Google Cache, you'll never know... ;)

[ Voor 34% gewijzigd door CH4OS op 18-08-2004 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 13:35

job

_BRAINLESS schreef op 18 augustus 2004 @ 23:19:
Ik denk dat je de cache wel kan vergeten, als het er nog in stond zal het nu overschreven zijn door de nieuwe pagina en anders was het nog erg moeilijk geworden om de oude pagina terug te vinden...
en anders kijk je even wat er in de cache staat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:09
Ze proberen je gewoon op een makkelijke manier te naaien. Als jij ook makkelijk bent verdienen ze geld aan je, omdat je dan blijft. Maar je bent niet makkelijk, dus jij gaat ze maar tijd kosten dan dat ze anders aan je zouden kunnen verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Als dat bedrijf zijn AV veranderd lijkt me duidelijk dat ze niet serieus te nemen zijn, lekker je poot stijfhouden, en je geld hounden. Willen ze dat aanvechten hebben ze geen poot om op te staan zien post van sjansen2003

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompiedom
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-05 12:30

Pompiedom

Don't panic

Dan klopt dat 'Laatste wijziging woensdag 19 juni 2002' onderaan de pagina ook niet echt, maar je kan iig even je utp eruit halen dat je zeker offline bent, en dan je cachebestanden gaan bekijken in de temporary internet files map.

Voortaan als je dit soort dingen in voorwaarden tegenkomt gelijk een screenshot maken met de datum duidelijk in beeld, ik weet niet of het rechtsgeldig is, maar ik heb er al een paar keer mijn zin meegehad bij internetshops

We create our own reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-12-2024

Twisted

Mogli <3

Juridisch gelden alleen de voorwaarden die van kracht waren op het moment dat jij een overeenkomst aangegaan bent met de tegen partij. Wijziging van voorwaarden moet jou medegedeeld worden.

Dit weet ik omdat ik een paar maanden geleden ook een probleem had met een winkel die spontaan hun voorwaarden hebben veranderd. Het volgende wat ik zeg is een eigen mening, namelijk wat ik zou doen in jou situatie:

Niet betalen. Aangetekende brief sturen waarin je uitlegd dat je de contract beeindigd hebt binnen het termijn opgesteld in de ALgemene Voorwaarden.

Afhangend van het bedrag dat je het bedrijf van je wilt wordt er een incassobedrijf ingeschakeld die jou lastig gaan vallen met telefoontjes en brieven. Deze hebben echter geen bevoegdheid. Als jij niet reageert blijft het bedrijf niks anders over dan een kort geding aan te spannen wat ze waarschijnlijk meer geld kost dan wat je ze schuldig bent. Dit is wel op eigen risico.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:22
Anoniem: 98757 schreef op 18 augustus 2004 @ 23:18:
ieder bedrijf die ingeschreven staat bij de KvK, leverd daar ook zijn algemene voorwaarden in heb ik eens gehoord.

ook als die wijzigd bewaren ze de oude nog.

die is tegen een kleine betaling opvraagbaar.

ik weet dit niet 100 % zeker maar misschien iemand anders wel.

succes
Sterker nog: een bedrijf moet moet z'n algemene voorwaarden bij de KvK deponeren anders zijn ze niet rechtsgeldig. En kunnen ze schrijven en blaten wat ze willen, maar juridisch gezien is dat dan niet relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Maar 30 werkdagen is toch juist méér dan een maand?

30 werkdagen, 5 werkdagen per week, maakt 6 weken. Duidelijk langer dan een maand.

Volgens mij geldt als je zegt 'x werkdagen' altijd 5 dagen per week, en niet ineens 7 omdat het bedrijf toevallig alle dagen open is.
Werkdagen dacht ik officieel alle doordeweekse dagen dat het geen nationale feestdag is.

[ Voor 6% gewijzigd door wicher|IA op 18-08-2004 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

wicher schreef op 18 augustus 2004 @ 23:28:
Maar 30 werkdagen is toch juist méér dan een maand?

30 werkdagen, 5 werkdagen per week, maakt 6 weken. Duidelijk langer dan een maand.

Volgens mij geldt als je zegt 'x werkdagen' altijd 5 dagen per week, en niet ineens 7 omdat het bedrijf toevallig alle dagen open is.
Werkdagen dacht ik officieel alle doordeweekse dagen dat het geen nationale feestdag is.
Ja, en reken nou eens goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

weer een voorbeeld

Ik hoop dat veel tweakers hier notitie van nemen van wat ik nu ga zeggen.
Wanneer je van een hostingpakket af wilt dan moet je echt het volgende doen

Schrijf een duidelijke brief dat je je domein op wilt zeggen
print hem in 3 keer uit
verstuur 1 exemplaar AANGETEKEND met aantekening dat er ook 1 per gewone post komt
verstuur 1 exemplaar per post met aantekening in brief dat er 1 aangetekenend komt
desnoods een keer nog met de fax

En houd zelf in ieder geval een copy met handtekening achter de hand voor jezelf
Verder is in de meeste gevallen de opzegtermijn minimaal 30 WERKdagen maar houd als je slim bent 2 maanden aan.

Informeer na 2 of 3 dagen nadat je alles verstuurd hebt nog eens of alles aangekomen is.
Ik heb zelfs na het op deze manier verstuurd te hebben paar jaar terug nog een rekening gehad voor verlenging.
Nadat ik in een brief bijlagen had toegevoegd van mijn aangetekende brief,handtekening van ontvangst(copy natuurlijk) en bijbehorend schrijven dat er niets van hun administratie klopte werd na veel geharrewar alles teruggedraaid maar zelfs dat ging niet zonder slag of stoot.

Dus houd altijd in het achterhoofd dat je bewijs zal moeten hebben dat het op tijd opgezegd is wil je sterk staan.
Doen ze nog moeilijk is het dreigen met een advocaat meestal voldoende
Hiervoor heb ik een rechtsbijstandverzekering.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenaceD
  • Niet online
Super dat jullie zoveel moeite doen en meedenken, heb inmiddels met een juridische procedure gedreigd in mijn laatste mail. Met de cache van google kom ik en heel eind. Zal ook de voorwaarden eens bekijken bij de KvK.

als jullie het interessant vinden, hou ik jullie op de hoogte van het verloop.

Ik hoop dat ik hier iig wat slechte reclame neerzet wat betreft de handel en wandel van 2eurohost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenaceD
  • Niet online
update: deponeren van voorwaarden in het handelsregister van de KvK is niet verplicht.

http://www.kvk.nl/artikel...tikelID=39467&sectieID=59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-05 23:23
www.webhostingtalk.nl

als het goed is zijn er mensen van 2eurohost te vinden daar en de mensen daar willen je ook misschien wel verder helpen.

succes ermee

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Laatst online: 14-05 20:38

jep

MenaceD schreef op 18 augustus 2004 @ 23:39:
update: deponeren van voorwaarden in het handelsregister van de KvK is niet verplicht.

http://www.kvk.nl/artikel...tikelID=39467&sectieID=59
Inderdaad. Je moet ze wel meeleveren met je contract, of er in ieder geval voor zorgen dat men hem leest en krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116474

Heb toevallig eens mijn recht boek uit de kast gepakt..
En zoals er eerder wordt gezegt in dit topic STA JE VOLEDIG in je recht.
Ze hebben duidelijk een fout gemaakt en toen jij hun eigen voorwaarde liet lezen hebben ze hem snel veranderd op de site. Dit is zelfs in strijd. Je kunt zelfs spreken van fraude omdat ze je proberen ( zacht gezegt ) te naaien.
Als je dit voor laat komen verliezen ze het zeker.

Suc-6 en hou ons op de hoogte

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:57
Titel iets minder schreeuwerig gemaakt ;)

• MenaceD
  • Niet online
Xandrios schreef op 19 augustus 2004 @ 11:17:
Titel iets minder schreeuwerig gemaakt ;)
Sorry, zal mijn woede geweest zijn :D

Update: nieuwe mail terug gekregen, waarvan ze mij beschuldigen van 'trucjes' om onder mijn plichten uit te komen. Hoe vreemd om dit te horen van een bedrijf wat de AV verandert om in zijn recht te staan...
Maar goed, ze bieden mijn rekening ter incasso aan en voor het gerecht, waar ik graag in mee ga. Ze hebben namelijk geen poot om op te staan.

Oh en de vrouw die het eerst afhandelde en de druk niet meer aankon (me met 'jij' aanspreken en persoonlijk ging worden) heeft de zaak nu overgedragen aan iemand met meer lef: hans van de supportafdeling.

Hou jullie op de hoogte mits jullie het nog interessant vinden

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Gewone mensen die tegen bedrijven vechten vinden we altijd interessant. :Y)

Heb je trouwens rechtsbijstand?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:22
"voor het gerecht" dat vind ik wel grappig :) meestal moet daar echt een bepaalde tijd overheen gaan voordat dat naar het gerecht gaat. (althans dat denk ik)

Incasso bureau heeft geen bevoegdheid bedenk dat wel (behalve het justicieel incasso kantoor, niet te verwarren met incasso bureau justitia welke oplichters zijn imho)

als een incasso bureau dreigt gewoon doodleuk ophangen. Veel meer kunnen incasso bureaus niet.

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenaceD
  • Niet online
Neej heb geen rechtsbijstandvezekering, maar wel de advocaat van mijn vaders bedrijf tot mijn beschikking. (mijn pa vind t namelijk wel interessant worden)

En van dat incasso bureau dat begreep ik al dat die geen rechten hebben en slechts bedrijven zijn die proberen geld los te krijgen door 'formele brieven' te schrijven.

hou jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-04 00:03
Waarschijnlijk zul je de brief van het incassobureau wel krijgen op briefpapier van de gerechtsdeurwaarder.
Ik heb begrepen dat die lui vaak 2 bedrijfjes hebben (gewone deurwaarder en de gerechtsdeurwaarder), maar ik zou me van dat woordje "gerecht" niet veel aantrekken.
Mogelijk dat het zelfs illegaal is wanneer ze het verkeerde briefpapier gebruiken (is mij eens verteld, maar weet het niet zeker)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116474

Als je gewoon de vordering niet accepteerd dan kunnen ze je niks maken. En heb het eens met mijn zus over gehad ( heeft ook recht ) en die zei precies hetzelfde als mij. Ze kunnen je niks maken.. laat het maar voorkomen.. Geen enkele rechter in nederland zal jou hiervoor veroordelen. En dit komt btw niet voor het gerechtshof maar voor het kanton gerecht omdat het lager is als € 5000 ( bedrag weeet ik niet meer precies )

GReetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowtje
  • Laatst online: 16:03

Shadowtje

Shadow

Ik kan het zo snel niet vinden, en me opleiding is ook al weer ruim 3 jaar terug...
Maar als ik het me goed herinner mogen ze in ieder geval de algemene voorwaarden niet eens veranderen zonder hierbij iedereen die ermee te maken heeft in te lichten en ze de mogelijkheid te geven hier niet mee accoord te gaan (directe mogelijkheid tot opzegging).
Dit was toen met de prijsverhoging van adsl van kpn ook zo). Maar misschien dat iemand het zeker weet, want 3 jaar is een tijdje terug, maar zover ik weet hoef je je nergens druk over te maken en hebben hun, door het veranderen van de algemene voorwaarden het alleen maar makkelijker voor je gemaakt...

dit is geen link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-05 16:57
MenaceD schreef op 19 augustus 2004 @ 21:30:
[...]

Sorry, zal mijn woede geweest zijn :D

Update: nieuwe mail terug gekregen, waarvan ze mij beschuldigen van 'trucjes' om onder mijn plichten uit te komen. Hoe vreemd om dit te horen van een bedrijf wat de AV verandert om in zijn recht te staan...
Maar goed, ze bieden mijn rekening ter incasso aan en voor het gerecht, waar ik graag in mee ga. Ze hebben namelijk geen poot om op te staan.

Oh en de vrouw die het eerst afhandelde en de druk niet meer aankon (me met 'jij' aanspreken en persoonlijk ging worden) heeft de zaak nu overgedragen aan iemand met meer lef: hans van de supportafdeling.

Hou jullie op de hoogte mits jullie het nog interessant vinden
Is het niet zo dat als er veranderingen worden doorgevoerd in de algemene voorwaarden dat je hem dan direkt kunt opzeggen ;)

Zo werkt het iig wel met het veranderen van de voorwaarden van een telecom bedrijf :)

offtopic:
Damn net wat te laat gereageerd :(

[ Voor 4% gewijzigd door Tundreq op 20-08-2004 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Tundreq schreef op 20 augustus 2004 @ 01:00:
[...]

Is het niet zo dat als er veranderingen worden doorgevoerd in de algemene voorwaarden dat je hem dan direkt kunt opzeggen ;)

Zo werkt het iig wel met het veranderen van de voorwaarden van een telecom bedrijf :)

offtopic:
Damn net wat te laat gereageerd :(
Dan moeten ze dit altijd duidelijk aan de klant laten weten.
Planet Internet deed dit ook altijd en stuurde de klanten een links naar dit nieuws in een nieuwsbrief per e-mail. Iedereen miste het op deze manier natuurlijk, maar het was legaal.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Laatst online: 06-01-2024
offtopic:
mij is eind vorig jaar/begin dit jaar ook iets dergelijks geflikt. wayback machine heeft die pagina dus nog staan! dus bedankt voor de link _O_ dit geeft mij weer hoop op zo'n €100 :o :D
jep schreef op 18 augustus 2004 @ 23:45:
[...]

Inderdaad. Je moet ze wel meeleveren met je contract, of er in ieder geval voor zorgen dat men hem leest en krijgt. :)
men hoeft niet te zorgen dat je ze leest. ze moeten wel ter inzage zijn, en dit moet op het contract vermeld zijn.

ik wens TS succes. met mijn beperkte kennis denk ik dat je sterk genoeg staat! ik geloof alleen niet dat ze je voor een paar euro echt voor het gerecht gaan slepen. een incassoburo zullen ze wel in de arm (kunnen) nemen en dat geeft een hoop gezeik. om daar vanaf te komen kun je natuurlijk simpelweg je rekening betalen, maar het blijft natuurlijk ook een principekwestie.

edit:
punksmurf: :Z .. ach t is nog vroeg :O

[ Voor 55% gewijzigd door Punksmurf op 20-08-2004 08:54 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CXNeXo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:52

CXNeXo

This behavior is by design.

even een stukje uit de Algemene voorwaarden van 2eurohost:

11.4 2EuroHost heeft het recht de Algemene Voorwaarden te wijzigen. Een wijziging zal ook gelden ten aanzien van voor het tijdstip van wijziging tot stand gekomen Overeenkomsten. Een wijziging zal niet eerder in werking treden dan veertien (14) dagen na kennisgeving aan de Klant. Indien de Klant niet instemt met de wijziging, heeft deze tot zeven (7) dagen na de kennisgeving het recht de Overeenkomst met ingang van de eerstvolgende betalingsperiode op te zeggen.

Volgens de gegevens hierboven kan je er dus zeker onderuit ;)

MCSE on Windows 2003 & VMware Certified Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil001
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:07
Natuurlijk mag men de algemene voorwaarden veranderen. Dat kunnen ze op twee manieren doen.

1. Algemene voorwaarden veranderen alleen voor nieuwe klanten.
Bestaande klanten blijven onder de oude voorwaarden vallen en het is niet nodig de oude klanten op de hoogte te brengen van de nieuwe voorwaarden.

2. Algemene voorwaarden veranderen voor alle klanten.
Bestaande klanten moeten op de hoogte gebracht worden en kunnen (soms alleen als ze in hun nadeel zijn) de overeenkomst zonder verdere verplichtingen beeindigen.

[ Voor 3% gewijzigd door reddevil001 op 20-08-2004 09:18 ]

None

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenaceD
  • Niet online
CXNeXo schreef op 20 augustus 2004 @ 09:01:
even een stukje uit de Algemene voorwaarden van 2eurohost:

11.4 2EuroHost heeft het recht de Algemene Voorwaarden te wijzigen. Een wijziging zal ook gelden ten aanzien van voor het tijdstip van wijziging tot stand gekomen Overeenkomsten. Een wijziging zal niet eerder in werking treden dan veertien (14) dagen na kennisgeving aan de Klant. Indien de Klant niet instemt met de wijziging, heeft deze tot zeven (7) dagen na de kennisgeving het recht de Overeenkomst met ingang van de eerstvolgende betalingsperiode op te zeggen.

Volgens de gegevens hierboven kan je er dus zeker onderuit ;)
Dat is zeker een goed punt, maar ik hou het denk ik hierbij. Als ik nu met iets anders kom, wordt het hele verhaal ongeloofwaardiger. Ik sta sterk genoeg op de punten die ik nu heb. Mocht hetnog aan het kantongerecht voorgelegd worden staat het mij niet zo goed als ik meerdere manieren probeer om eronder uit te komen (zoals 2 eurohost het zegt)

Maar ik kan altijd mededelen dat ik dubbel in mijn recht stond.
Bedankt voor t melden, kan nog van pas komen

En het is indd een principekwestie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Laatst online: 06-01-2024
Hoezo zou je niet geloofwaardig over komen als je dit er bij haalt?

Naar aanleiding van deze wijziging in de Algemene Voorwaarden heb je besloten de Algemene Voorwaarden nogmaals aandachtig door te te nemen. Bij het lezen van punt 11.4 is je opgevallen dat men jou pas op 18 augustus 2004 van deze wijziging op de hoogte heeft gesteld. Daarom zullen deze nieuwe Algemene Voorwaarden voor jou pas binnen 14 dagen (geen werkdagen hier?) in werking treden (zijnde 1 september 2004). Jij staat dus volledig in je recht om je contract op de normale wijze te beëindigen. Tevens heb je het recht om binnen 7 dagen na genoemde kennisgeving (zijnde 25 augustus 2004) je contract te beëindigen met ingang van de eerstvolgende betalingsperiode (welke ingaat op 25 september 2004) op grond van een wijziging in de Algemene Voorwaarden met welke jij niet instemt.

Eén en ander giet je in een nette brief welke je per e-mail en per post naar 2EuroHost verstuurt. Mocht men hier niet op reageren dan stuur je deze nogmaals maar dan aangetekend. Uiteraard sluit je ter zake doende communicatie en informatie bij.
Zorg dat je je originelen goed bewaard, evenals ontvangstbewijzen etc. (leesbevestiging vragen bij je e-mail, kan je bij de meeste programma's aanvinken).

[ Voor 43% gewijzigd door Punksmurf op 20-08-2004 11:03 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-04 03:54

Stephane

Behhhhh

Je kunt het nog makkelijker oplossen... scheelt een hoop energie.

Je stuurt 1 aangetekend briefje waarin je opzegt, verwijzend naar de artikelen in de algemene voorwaarden. Zet daar bij dat je geconstateerd hebt dat de voorwaarden gewijzigd zijn en je daar bewijs van hebt e.d.

Verder zou ik me nergens meer druk om maken en de boel negeren, totdat ze d'r echt een zaak van maken, en dat doen ze toch niet :) Dat weten ze dondersgoed !

Ze proberen je bang te maken, that's all !
Pagina: 1