Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

nieuwe pc voor mijn pa

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Mijn vader wil een nieuwe pc en vroeg mij om uittezoeken wat het best voor hem is.
eerst sorry als het niet in het goede topic komt maar dit is mijn eerste!?

achtergrond info: mijn vader is een kunstschilder die zijn pc gebruikt om fotos te retoucheren en te bewerken. hij wil geen appel want hij maakt graag gebruik van photoshop en dat doet het niet altijd goed op de mac.

ik raadde hem in eerste instantie een amd 64 aan 3000 maar dat is nog best prijzig want ik kwam uit op 800e voor alleen de computer. hij heeft de rest niet nodig want dat heeft hij nog dus het gaat alleen om de computer. hij wil zo iets rond de 600 a 700 euro.

mijn vraag: hebben jullie misschien tips en info wat misschien voor hem geschikt is of is mijn pc al geschikt en het moet ook een paar jaar mee gaan.... ;)

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Misschien heb je hier wat aan:
Buyers Zone FAQ *laatste update - 15-07-2004*

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-11 15:41
Dit soort topics horen helaas niet in Buyerszone, Buyerszone gaat over de frontpage van tweakers.net en dan speciaal om de Pricewatch en vraag en aanbod, ik zou zeggen kijk eens op de frontpage op de best buy guides daar staan vaak leuke dingen in, te vinden onder reviews en dan best buy guides

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:53
DaannO schreef op 18 augustus 2004 @ 23:12:
Mijn vader wil een nieuwe pc en vroeg mij om uittezoeken wat het best voor hem is.
eerst sorry als het niet in het goede topic komt maar dit is mijn eerste!?
Lees de faq, dan weet je of je topic voldoet aan de regels.
achtergrond info: mijn vader is een kunstschilder die zijn pc gebruikt om fotos te retoucheren en te bewerken. hij wil geen appel want hij maakt graag gebruik van photoshop en dat doet het niet altijd goed op de mac.
Onzin, photoshop draait natuurlijk prima op een mac.
ik raadde hem in eerste instantie een amd 64 aan 3000 maar dat is nog best prijzig want ik kwam uit op 800e voor alleen de computer. hij heeft de rest niet nodig want dat heeft hij nog dus het gaat alleen om de computer. hij wil zo iets rond de 600 a 700 euro.
Geen 64-bits proc dan maar he? Heb je ook echt niet nodig, koop gewoon lekker veel geheugen, das veel belangrijker.
mijn vraag: hebben jullie misschien tips en info wat misschien voor hem geschikt is of is mijn pc al geschikt en het moet ook een paar jaar mee gaan.... ;)
[/quote]
Een athlon 2500+ oid gaat ook jaren mee.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Zie de opmerking van Teckna en Disciplus-Simplex :)

Topic gaat dan ook dicht

[ Voor 19% gewijzigd door Longbeard op 18-08-2004 23:20 ]

Dit topic is gesloten.