Ik heb dus vanmiddag een nieuw systeem aangeschaft.
Daarin wilde ik dus graag een 2600+ AMD Athlon XP hebben.
De beste man had me gebeld en zei me dat de 2600 niet leverbaar was op dit moment, en of ik akkoord ging met een 2400+ voor 30 euro minder.
Ik ga akkoord.
Nu het probleem;
Ik haal het systeem op en hij zegt al meteen dat ie het systeem even getest heeft, waar overigens nog geen windows opstond, en dat ie bij opstarten in de bios aangeeft dat de processor 1800+ is. Maar dat kan ik volgens hem op een of andere manier instellen, en misschien dat het in de bios in te stellen was dat de processor wel degelijk een 2400+ is.
Nu kijk ik bij systeeminfo en zie ik dit:

Je ziet dus staan dat de processor 1514mhz aangeeft.
Nu de volgende plaat:

Hier staat duidelijk een 1800+, en daarachter ~1,5ghz.
Wat moet ik nu geloven? Heb ik dan een 1800+ gekregen?
Of kan ik dat nog instellen?
Via de moederbord-cd kan ik niks doen hieraan en ook in de bios kan ik voor zover ik weet niks veranderen.
Iemand advies?
Daarin wilde ik dus graag een 2600+ AMD Athlon XP hebben.
De beste man had me gebeld en zei me dat de 2600 niet leverbaar was op dit moment, en of ik akkoord ging met een 2400+ voor 30 euro minder.
Ik ga akkoord.
Nu het probleem;
Ik haal het systeem op en hij zegt al meteen dat ie het systeem even getest heeft, waar overigens nog geen windows opstond, en dat ie bij opstarten in de bios aangeeft dat de processor 1800+ is. Maar dat kan ik volgens hem op een of andere manier instellen, en misschien dat het in de bios in te stellen was dat de processor wel degelijk een 2400+ is.
Nu kijk ik bij systeeminfo en zie ik dit:

Je ziet dus staan dat de processor 1514mhz aangeeft.
Nu de volgende plaat:

Hier staat duidelijk een 1800+, en daarachter ~1,5ghz.
Wat moet ik nu geloven? Heb ik dan een 1800+ gekregen?
Of kan ik dat nog instellen?
Via de moederbord-cd kan ik niks doen hieraan en ook in de bios kan ik voor zover ik weet niks veranderen.
Iemand advies?
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200