Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• GewoonNico
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-11 17:00
Ik heb onlangs een Sony Ericsson aangeschaft, leuk apparaat ben er zeer tevreden over.
Ik zit alleen met een probleem, het synchen van outlook wilt niet lukken. Niet met Floats Mobile Agent en ook niet via de bijgeleverde software van SE.

Wanneer ik zoek met het programma -> start -> Sony Ericcson -> Dial-Up Networking Wizard
Vind ik geen telefoons.

De telefoon is gekoppeld met de computer en kan ook bestanden uitwisselen.

Ik heb een Trust BT120 Bluetooth USB adapter

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hier al gekeken, of ander daar posten? :)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• GewoonNico
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-11 17:00
Heb erdoorheen gebladerd maar kan niks vinden.

Edit,

Excuses... heb door deel 3 gebladerd.
In deel 4 staat een howto om te connecten met FMA
http://home.planet.nl/~crapt001/FMA/

Dit heb ik geprobeerd, er is alleen 1 probleem. Compoort 3 wordt gebruikt, deze kan ik niet terug vinden in FMA, hier staat alleen Com1, 2 en 4

[ Voor 77% gewijzigd door GewoonNico op 18-08-2004 22:37 ]

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:09

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

dan verander je dat toch in je instellingen van je bluetoothsoftwareop je pc, welke software zat er bij je dongle (versie?)

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• Werkbouwtuig
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik had ook een soortgelijk probleem, bij mij kon float's mobile agent wel connecten, maar XTNDConnect niet.

Ik heb het opgelost door (staat trouwens ook in de faq van SE zelf):
-kijk op welke compoort je bluetooth device zit (bij mij staat dat bij my bleutooth places, bij de eigenschappen de seriele verbinding
-ga naar configuratiescherm van windows
-opties phone monitor
-tabblad com-poorten
-zorg dat de desbetreffende com-poort op ingeschakeld staat
-en ik geloof dat je dan nog even moet rebooten, dat zou het probleem moeten oplossen