A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.
A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.
Maar bij adsl-tijdsurfen wordt altijd toch een 510 modem bijgeleverd????
Dit abo is niet bedoeld voor meerdere pc's...je snapt zelf denk ik ook wel waarom....
[ Voor 23% gewijzigd door Jelmer op 23-08-2004 22:41 ]
Geen idee wat er gebeurt als je dit op meerdere pc's doet, maar het lijkt me een interessante optie
[ Voor 8% gewijzigd door JvS op 24-08-2004 00:35 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
en dan moeten ze iedreeen inlichten en zelf een nieuw adres nemen en onthouden!!!
.... daarom.
Ik heb laatste ook dat tijdsurf innet abbo geinstalleerd en je moet onthouden,
alleen de software van hetnet gebruiken. De CD v.d. alcatel speedtouch werkt niet goed.
Het is best wel een Henk nut 2000 systeem omdat je altijd 'handmatig' moet inbellen..
Een oplossing voor de TS heb ik niet omdat dit deze software speciaal voor hetnet geknutseld is. Probeer dus die alcatel speedtouch te krijgen, ding zit er toch gratis bij.....
[ Voor 3% gewijzigd door MRic3 op 24-08-2004 09:36 ]
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
[en JA, ik snap ook niet dat er mensen voor deze abonnementen kiezen!, trouwens, bij Het Net krijg je de eerste 2 uur gratis tov de Zonnet dienst]
Kan je wel adviseren om het volgende topic door te lezen. En kijken of je ze dan nog wil helpen.
Sleutelen aan bevriende pc's (deel2)
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Verwijderd
Verwijderd
ja dat lijkt mij de beste oplossing. Een accespoint kan je helemaal "transparant" instellen als het goed isVerwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 16:23:
Hmm dit probleem heb ik dus ook, mijn oplossing zou een access point zijn die je aan t modem hangt, maar dan moet t access point geen ip nemen die hij van t modem krijgt maar dat ip netjes aan de pc geven
Maar eigelijk zijn dat soort abbo's niet bedoelt voor deze apparatuur, trouwens, voor dat bedrag dat jij nu hebt uitgegeven aan apparatuur kun je een hele tijd een ander abbonement nemen(ook bij hetnet, die andere ultra super lite dingetje, 14,95, is minder als 2 keer zo veel) en jij hebt nu toch minimaal 150 euro uitgegeven an die draadloze toestand, daar zou je 1,5 jaar dat andere abbo voor kunne nemen.
Ik bedoel, waarom als het abbonement zo goedkoop moet, zo veel draadloze adsl spullen kopen als bedraad zo veel goekoper (en veiliger) is?
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
Het gaat om een situatie bij kennissen die het duidlijk niet helemaal snappen of verkeerd voorgelicht zijn.en JA, ik snap ook niet dat er mensen voor deze abonnementen kiezen!
Ik denk dat echt vast zit aan dat bijgeleverde modem met draad of
dat je de elke keer die router handmatig aan en uit moet zetten...
mss nog een optie (als die erin zit) hun elke keer laten inloggen in de router en daar op connect en disconnet klikken, met het risico als ze het vergeten uit te zetten dat je inglogt blijft en dat de tikker blijft tikken...
[ Voor 43% gewijzigd door MRic3 op 24-08-2004 21:56 ]
Het is dan wel voor een kennis, maar het is wel zakelijkmhr-zip schreef op 24 augustus 2004 @ 16:11:
Sorry, ik kan je niet helpen.
Kan je wel adviseren om het volgende topic door te lezen. En kijken of je ze dan nog wil helpen.
Sleutelen aan bevriende pc's (deel2)
Maar ik heb ff een mailtje naar Conceptronic gestuurd (helpdesk is geen aanrader: 50 cent per minuut en een eigenwijze kerel die direct al denkt dat hij weet waar het over gaat en je eerst 5 minuten nodig hebt om `m aan z'n verstand te brengen dat het hier een heel ander model betreft....
[ Voor 7% gewijzigd door yeroen1979 op 24-08-2004 22:38 ]
Maar zoals je hier kan lezen bij de help van hetnet....`t is m`n werk, maar ik wist niet dat er van deze onzin abonnementen bestonden!
Je klant/kennis d8 het zelf beter te weten of naar andere te luisteren die het zogenaamd beter weten en nou mag jij het oplossen of iets mogelijk is. Soms moet je gewoon nee verkopen.ADSL Tijd Surfen: Levering altijd met Alcatel Speedtouch 510 ethernetmodem
Vraag
Kan ik ook ADSL Tijd Surfen bestellen zonder modem of met een ander modem?
Waarom kan ik alleen voor het ethernetmodem kiezen?
Antwoord
ADSL Tijd Surfen kan niet worden geleverd zonder modem of met een modem van uw keuze. Bij het ADSL Tijd Surfen is het strikt noodzakelijk dat u gebruik maakt van het door KPN geleverde Alcatel SpeedTouch 510 ethernetmodem.
Bij ADSL Tijd Surfen maakt u gebruik van bijbehorende software, de Surftool, die zorgt dat het modem verbinding maakt als u uw internetsessie begint en de verbinding verbreekt als u uw internetsessie beëindigt. Deze software is geschreven speciaal voor dit modem.
Indien u een ander modem gebruikt zal de verbinding niet gemaakt en verbroken worden. Een ander always-on-modem gebruiken in combinatie met dit abonnement is dus onverstandig. Daarom wordt dit abonnement slechts geleverd met het KPN Alcatel Standaard ethernetmodem. Indien u met meerdere computers van uw ADSL verbinding gebruik wilt maken, adviseren wij u gebruik te maken van de optie 'internetverbinding delen' die in elke Windowsversie aanwezig is.
Let op!
Gebruik van een ander modem of het op een andere dan boven aangegeven wijze aansluiten van meerdere pc's op deze ADSL-verbinding kan er toe leiden dat de verbinding aan het eind van de internetsessie niet wordt verbroken. Dit kan u onbedoeld voor hoge kosten plaatsen omdat de tijd dat het modem de verbinding in stand houdt aan u in rekening wordt gebracht.
Verwijderd
Weet je toevallig een merk/type accesspoint waar dit mee kan? Anders zit ik straks met een verzameling access points waar ik niks aan hebJvS schreef op 24 augustus 2004 @ 20:31:
[...]
ja dat lijkt mij de beste oplossing. Een accespoint kan je helemaal "transparant" instellen als het goed is. Die software voelt niet dat er een draadloos netwerk tussen zit
.
Verwijderd
gebruikerservaringen op dit forum:
[search=acces point transparant]
[ Voor 27% gewijzigd door JvS op 27-08-2004 20:30 ]