Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rogerrr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-01-2022
Ik ben de laatste tijd op zoek naar een ADSL abonnement en kwam uit op CompuServe (1024/512 Kbit/s) voor € 24,95 per maand. Het heeft geen aansluitkosten, € 69,00 korting op een andere modem (wil een draadloze modem hebben) en de eerste 6 maanden zijn € 19,95. Nu heb ik twee vragen.

Is het bovenstaande abonnement een goed abonnement voor die prijs? Ik wil ongeveer gemiddeld 80 tot 100 kb/s hebben bij het downloaden van goede sites/servers.

En heb je voor ADSL een telefoonabonnement nodig? Ik heb de aansluiting wel liggen, maar zit geen telefoonnummer bij, dus geen abonnement erbij. Dan zou ik dus nog een BelBudget moeten hebben van KPN, is volgens mij het goedkoopste abonnement. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast bedankt.

Mvg, Roger

• ACID-dude
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-11 18:51

ACID-dude

Make More Music!

Mbt ervaringen met CompuServe, kijk hier eventjes.

Volgens mij is het zo dat je voor een ADSL-aansluiting een actieve telefoonaansluiting dient te hebben. Ik meen echter dat je dat niet hoeft te blijven houden.

[ Voor 4% gewijzigd door ACID-dude op 18-08-2004 22:05 ]

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

Verwijderd

je hoeft hem inderdaad niet te houden (opzeggen mag na een jaar), maar dan wordt je adsl gewoon vrolijk 9 euro duurder. netto resultaat nul :P

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:47

K-Jay

Klaas Jan

Je moet helaas minimaal een KPN BelBasis abbo hebben, anders is ADSL niet mogelijk.

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Verwijderd

K-Jay schreef op 18 augustus 2004 @ 22:16:
Je moet helaas minimaal een KPN BelBasis abbo hebben, anders is ADSL niet mogelijk.
ages ago veranderd. belbudget it is.

• Rogerrr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-01-2022
Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 22:24:
[...]

ages ago veranderd. belbudget it is.
Dus met belbudget kan het wel?

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
K-Jay schreef op 18 augustus 2004 @ 22:16:
Fout, belbasis moet minimaal met KPN-ADSL (mxstream voormalig). Via andere telco's (dslnetwerken) als babyXL / bbned of versatel etc is dat niet noodzakelijk en is belbudget voldoende.

Ook hoor ik verhalen van mensen die gewoon kpn-adsl kunnen aanvragen op belbudget.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 18:14

MrScratch

I am rubber, you are glue

bjck schreef op 18 augustus 2004 @ 22:32:
[...]

Fout, belbasis moet minimaal met KPN-ADSL (mxstream voormalig). Via andere telco's (dslnetwerken) als babyXL / bbned of versatel etc is dat niet noodzakelijk en is belbudget voldoende.

Ook hoor ik verhalen van mensen die gewoon kpn-adsl kunnen aanvragen op belbudget.
Check dat. Tegenwoordig kan iedereen belbudget hebben. Heb zelf xs4all adsl (dus kpn) met belbudget. Blijft 10 euro waarvoor ze je elke maand van achter nemen natuurlijk, maar scheelt wel met belbasis.

Look behind you! A three headed monkey!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

bjck schreef op 18 augustus 2004 @ 22:32:
Ik heb ook gewoon KPN-ADSL via Belbudget. No problemo.

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ik kan dat bevestigen: ik heb adsl via het kpn netwerk, als provider hccnet en mijn telefoon abbo is belbudget. ze maker er alleen geen reclame voor :p

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Pagina: 1