[98] Wizard om internetverbinding te maken*

Pagina: 1
Acties:

• w.janssen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Systeem p2 win98se i.e. 6.0
Analoge Internetverbinding met een intern modem.
Na het opstarten van win98 verschijnt (bijna) altijd de wizard om een internetverbinding te maken.
Dit moet ik dan meerdere keren (tiental)wegklikken.
Dit gebeurt ook spontaan en altijd bij het afsluiten van het systeem.
Het is het systeem van mijn broer en ik kan niet meteen iets testen.
Wie weet raad om dit hatelijk euvel te verhelpen.

wim

Verwijderd

staat er in de startup dir een link naar de wizzard? (start > progams > startup)

zo ja, dan moet je die deleten

• w.janssen
er staat geen link naar de wizard

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:34

Rmg

Iets wil verbinding met internet dus opent ie je modem dialer. er is een optie ergens in die wizard met iets in de buurt van "nooit connectie maken" dan vraagt ie niet meer om te connecten alleen moet je dat wel handmatig gaan doen als je wil internetten

• w.janssen
De instelling "Nooit verbinding maken" is een tijdelijke optie, maar het probleem blijft bestaan en is niet opgelost.
wim

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-05 17:58

K-Jay

Klaas Jan

w.janssen schreef op 18 augustus 2004 @ 22:02:
ik moet nu afsluiten en ik hoop dat iemand een oplossing geeft.
Ik kijk morgen weer
b.v.d. wim
Bedankt voor deze zinvolle toevoeging :+ Groeten hoeft trouwens ook niet hoor, dat doen we hier de hele tijd.
Wat je probleem betreft: staat er misschien ergens een dialer geinstalleerd die graag verbinding wil maken?

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat (cfr. de Windows Operating Systems Policy) - probeer hier ook zelf op te letten aub :)

Verwijderd

draai eens Adware 6.0..grote kans namelijk dat het een dailer (spyware achtige troep) is waar je niet om gevraagt heb..Adware 6.0 installeren..je pc laten scannen..alles deleten wat ie vind..(kan sowieso geen kwaad om dat eens per week te doen) en kijken of dat het probleem opgelost is..

• Rouser
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07-2020
Vroeger heb ik dit ook gehad.
Weet niet meer precies wat het was maar probeer de verbinding eens weg te gooien.
Je modem te verwijderen uit de hardware lijst. Vernieuwen te doen (eventueel drivers weer selecteren)
En de verbinding weer te maken. Misschien helpt dat wel. Ik dacht dat het bij mij wel werkte

• w.janssen
over enkele dagen kan ik de suggesties pas kontroleren/testen.
Pagina: 1