Toon posts:

Gratis receiver

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde een receiver aanschaffen bij een webwinkel en kwam een exemplaar tegen dat voor 0 euro te koop was. Na het toevoegen in mijn winkelwagentje kwamen daar 15 euro rembours en 3 verwijderingsbijdrage bij, totaal 18 euro.

Netjes adres in gevuld, nogmaals rembours gekozen en opdracht verzonden.

In hoeverre is deze winkel nu verplicht om mij dat apparaat voor de prijs van 18 euro te leveren? Ik heb een email met bestellingsconfirmatie en dus inderdaad 18 euro als te betalen bedrag.

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:20
Ze zijn echt niet verplicht te leveren. Als er duidelijk sprake is van een fout ipv bedrog om klanten te lokken sta jij niet in je recht.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Idd: ze zijn het niet verplicht, daarnaast kan je op je klompen aanvoelen dat die receiver normaal iets meer kost dan 0 EUR.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-02 21:18

E-Vix

Nu met sneeuw!

Zo lang het duidelijk is dat er iets fout is, zijn zij niet verplicht te leveren.
En aangezien iedereen na kan gaan dat een receiver voor € 0,- niet kan kloppen, denk ik niet dat je die receiver zult krijgen.
Waarschijnlijk zul je morgen ofzo een mailtje van die webshop ontvangen dat er iets fout is gegaan met de bestelling, en dat ze hem uiteraard niet voor dat bedrag kunnen leveren. Met een beetje geluk bieden ze je hem wel met korting aan.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:09

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Volgens mij gaat die regel van "zo lang duidelijk is dat er iets fout is, zijn zij niet verplicht het te leveren voor die prijs" alleen op voor de prijsopgave. Deze winkel heeft een bevestiging gestuurd van het feit dat het artikel voor die prijs te leveren is. Het zou me niet verbazen als ze dan niet meer terug kunnen. Volgens mij is er nadat deze bevestiging door de klant bevestigd is, een koop overeengekomen waarbij beide partijen de prijs hebben kunnen controleren.

Ik ben geen jurist dus correct me if I'm wrong...

[ Voor 15% gewijzigd door Pastinakel op 18-08-2004 21:26 ]

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Waar je wel op kan hopen is dat het systeem in zoverre is geautomatiseerd dat ze
de bestellingen domweg op de post doen zonder even te checken ;) in dat geval heb
je mazzel. (Maar neem aan dat je dan wel even zo eerlijk bent om een belletje te doen
naar het betreffende bedrijf dat ze hun systeem niet echt op orde hebben.).

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Lijkt me idd dat je een mailtje mag verwachten van die winkel dat er toch _iets_ niet helemaal klopt. Het zou je goed staan als je zelf even mailde naar die zaak, maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

[nerd modus]

Wat voor receiver?

[/nerd modus]

/edit

en wtf doet dit in I&T?

[ Voor 63% gewijzigd door max op 18-08-2004 21:29 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Dit hoort idnerdaad niet in I&T. Plus dat dit al vaker langsgekomen is :)

Kwestie van goed fatsoen, en dat de winkel het niet verplicht is ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.