Ik heb een USB KVM-switch ZONDER audio. Handig om 2 pc's te besturen met 1 toetsenbord, muis en monitor, maar super ONhandig om telkens handmatyig je audiokabel te wisselen.
Ik heb dus geen zin meer om m'n audiokabel telkens te moeten wisselen.
Nu zat ik te bedenken dat ik een aantal dingen kan doen:
A. Verloopstekkertje van 1x tulip naar 2x tulip of 1x jackplug naar 2x jackplug.
B. KVM-switch kopen met USB en audio.
C. Losse audio-switch kopen naast de KVM-switch.
Ad A.
Dit doe ik het liefst, want dan kan ik het geluid van beide pc's 'gemixt' horen. Als ik dan bijv. op pc 1 zit te werken en er komt op pc 2 een mailtje binnen, dan kan ik dat direct horen zal ik maar zeggen.
Ad B.
Dit is is de meest logische optie, maar ik heb zoiets van deze KVM-switch werkt gewoon naar behoren, dus om nou een nieuwe te kopen met het risico op gezeur, nee liever niet. Dan heb ik nog liever een losse audio-switch
Ad C.
Die zijn als het goed is gewoon te koop en hooguit een euro of 30.
Mijn vragen:
1. Zijn er verloopstekkers in de handel van 1x tulip naar 2x tulip OF 1x jack naar 2x jack?
2. Klopt het dat er losse audio-switchen te koop zijn?
3. Heeft iemand nog een andere (en wellicht betere) oplossing? (Behalve een KVM-switch kopen met audio)
Overigens ik ga geen 2e versterker of een losse set speakers kopen. Ik wil het op 1 versterker-ingang doen. Ik heb op de huidige versterker ook geen ruimte meer.....
Ik heb dus geen zin meer om m'n audiokabel telkens te moeten wisselen.
Nu zat ik te bedenken dat ik een aantal dingen kan doen:
A. Verloopstekkertje van 1x tulip naar 2x tulip of 1x jackplug naar 2x jackplug.
B. KVM-switch kopen met USB en audio.
C. Losse audio-switch kopen naast de KVM-switch.
Ad A.
Dit doe ik het liefst, want dan kan ik het geluid van beide pc's 'gemixt' horen. Als ik dan bijv. op pc 1 zit te werken en er komt op pc 2 een mailtje binnen, dan kan ik dat direct horen zal ik maar zeggen.
Ad B.
Dit is is de meest logische optie, maar ik heb zoiets van deze KVM-switch werkt gewoon naar behoren, dus om nou een nieuwe te kopen met het risico op gezeur, nee liever niet. Dan heb ik nog liever een losse audio-switch
Ad C.
Die zijn als het goed is gewoon te koop en hooguit een euro of 30.
Mijn vragen:
1. Zijn er verloopstekkers in de handel van 1x tulip naar 2x tulip OF 1x jack naar 2x jack?
2. Klopt het dat er losse audio-switchen te koop zijn?
3. Heeft iemand nog een andere (en wellicht betere) oplossing? (Behalve een KVM-switch kopen met audio)
Overigens ik ga geen 2e versterker of een losse set speakers kopen. Ik wil het op 1 versterker-ingang doen. Ik heb op de huidige versterker ook geen ruimte meer.....