Toon posts:

[Ervaring,alternatief] Aanschaf grootbeeld Sony KV-29LS35

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan via outletplaza.nl de grootbeeld KV-29LS35 van Sony aan te schaffen voor 350 euro. Het gaat dus om de volgende tv:

Afbeeldingslocatie: http://www.xnet.lv/prod_bildes/kv29ls.jpg

Omdat er niks op de officiele sony-site te vinden is, en kieskeurig.nl en google mij ook niet al te veel opleveren, ga ik ervanuit dat dit produkt 'discontinued' is en dus niet meer door Sony wordt geproduceerd (ondersteund?) Daarom wilde ik jullie vragen wat jullie van deze tv vinden (opties, beeldkwaliteit enz), het prijskaartje en eventuele ervaringen met het kopen van tv's via internet en support.

Als er iemand mij een beter alternatief kan geven (voorkeur gaat uit naar grootbeeld) voor maximaal 400 euro, hoor ik dat graag. De tv gaat naast normaal gebruik (tv-kijken B) , gebruikt worden om films te kijken via de computer (dus de pc aansluiten op de tv via de tv-out).

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Voor dat geld zou ik het gewoon doen. Prima toestellen met een duidelijke bediening, en nog een netjes design op de koop toe. Let wel op; deze toestellen zijn bijzonder gevoelig voor magnetisme, dus uit de buurt blijven met speakers en andere apparatuur. :)

Verwijderd

Topicstarter
Verder niemand ervaringen met deze televisie?

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Ik heb geen ervaring met specifiek deze, maar ik heb de KV-28LS60, dus de breedbeeld en 100Hz variant ervan. Ik ben in ieder geval erg tevreden over de beeldkwaliteit, geluidskwaliteit en bedieningsgemak. Ik denk niet dat dat veel gaat verschillen met die van jou. Het gebrek aan 100Hz kan zowel een voordeel als een nadeel zijn, maar ik heb er geen problemen mee en dus is het voor mij een klein voordeel. Voor het geld dat ie moet kosten zou ik het gewoon doen.

[ Voor 13% gewijzigd door zimbab op 19-08-2004 17:35 ]