Ja dat kan, alleen je kan dan daar geen fatsoenlijke spellen op spelen, maar dat snap je wel denk ik 
Gewoon proberen dus
Gewoon proberen dus
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Ik heb hem alleen voor MSN ofzo....
Ik ga het proberen
Ik ga het proberen
Ligt eraan of die kaarten een AGP of een PCI vid kaart is. Als het goed is kan je een PCI en een AGP samen wel aan sluiten. Twee AGP kaarten of twee PCI kaarten weet ik niet, anyone ??
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
2 x PCI of 1x PCI plus AGP (en tegenwoordig al PCI-Express) is allemaal geen probleem. Prop 'm er in, sluit je monitor aan en kijk of Windows de zo-even bijgeplaatste kaart herkent. Installeer desgevraagd de driver, breidt het Windows-Bureaublad uit naar deze monitor en je hebt een dual head setup. Simpel
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Nopes, AGP en PCI kan samen en PCI 2x kan samen. Ik kan je dan aanraden om ultramon ff neer te halen, is echt relaxed voor meerdere monitors! Enne, sinds ik met 2 monitors werk wil ik niks meer anders. Echt ideaal voor msn, mail en overtypen van teksten, vergelijken van 2 schermen en ga zo maar door. Gewoon erbij prikke en xp zoekt het automatisch zelf allemaal uit!
Zie ook: Misschien tijd voor een dual monitor FAQ? en Het dual monitor topic Staan ook wel tips in. Ik sluit 'm omdat het tamelijk basic is (ondanks dat de search het niet doet).
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Dit is ook zonder de GoT-search nog wel op te zoeken (via Google bijvoorbeeld). Dit is een zeer veel voorkomende vraag
Dit is ook zonder de GoT-search nog wel op te zoeken (via Google bijvoorbeeld). Dit is een zeer veel voorkomende vraag
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()