[XP] 2 vga-kaarten op 1 pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• JorisPenders
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-04 22:01

JorisPenders

Designer & Coder

Topicstarter
Hallo

Ik heb nog ergens een oude VGA-kaart liggen (geloof een ATI uit 1997 ofso)
Kan ik deze gewoon in mn pc zetten om een 2e monitor aan te sluiten, en kan ik dan ook het beeldscherm delen?

De search is kapot dus ik kan niets vinden,
in de FAQ kan ik ook niets vinden

Joris

SystemSpecs -- WebArea - Your Online Home -- Webdesign

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-08 09:01

Mojo

The Power Within

Ja dat kan, alleen je kan dan daar geen fatsoenlijke spellen op spelen, maar dat snap je wel denk ik ;)

Gewoon proberen dus :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• JorisPenders
  • Laatst online: 10-04 22:01

JorisPenders

Designer & Coder

Topicstarter
Ik heb hem alleen voor MSN ofzo....

Ik ga het proberen

SystemSpecs -- WebArea - Your Online Home -- Webdesign

• Just_I
  • Laatst online: 04-08 18:06

Just_I

What did you just say?

Ligt eraan of die kaarten een AGP of een PCI vid kaart is. Als het goed is kan je een PCI en een AGP samen wel aan sluiten. Twee AGP kaarten of twee PCI kaarten weet ik niet, anyone ??

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Verwijderd

2x pci lijkt mij ook geen probleem, of wel?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:53
2 x PCI of 1x PCI plus AGP (en tegenwoordig al PCI-Express) is allemaal geen probleem. Prop 'm er in, sluit je monitor aan en kijk of Windows de zo-even bijgeplaatste kaart herkent. Installeer desgevraagd de driver, breidt het Windows-Bureaublad uit naar deze monitor en je hebt een dual head setup. Simpel :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-07 14:24
Nopes, AGP en PCI kan samen en PCI 2x kan samen. Ik kan je dan aanraden om ultramon ff neer te halen, is echt relaxed voor meerdere monitors! Enne, sinds ik met 2 monitors werk wil ik niks meer anders. Echt ideaal voor msn, mail en overtypen van teksten, vergelijken van 2 schermen en ga zo maar door. Gewoon erbij prikke en xp zoekt het automatisch zelf allemaal uit! ;)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:53
Zie ook: Misschien tijd voor een dual monitor FAQ? en Het dual monitor topic Staan ook wel tips in. Ik sluit 'm omdat het tamelijk basic is (ondanks dat de search het niet doet).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Dit is ook zonder de GoT-search nog wel op te zoeken (via Google bijvoorbeeld). Dit is een zeer veel voorkomende vraag :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.