Toon posts:

[XP] Win XP install - data error: cycle redundancy check*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb altijd problemen met m'n win xp prof english install via dvd rom spelers. Elke keer als ik winxp wil ga installeren krijg ik tijdens de install zo'n 'data run... circle error'

Heb dat al bij 3 verschillende soorten dvd rom spelers die error altijd. Maar met een cd-rom spelers is er niks aan de hand. Helaas heb ik geen cdrom speler meer nodig en elke keer een cd-rom speler aan m'n systeem hangen heb ik ook geen trek in.

M'n win xp cd is niet het orginele, maar met de cd is er niks aan de hand. Waarom krijg ik die errors altijd bij dvd rom aangezien die gewoon cd's kunnen liezen.

Zijn er in de bios mischien mogelijkheden om een dvd rom anders te laten lopen met andee instellingen om mischien eventueel het probleem kunnen oplossen?

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:44
Sommige dvd speler's kunnen niet zo goed tegen bepaalde cd's, dit omdat de laser in dvd speler's iets gevoeliger is.

Ik zou eens een andere cd branden, 99% kans dat deze wel goed werkt.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-05 21:14
met nero branden en dan niet met track-at-once, maar met disc-at -once
dat hielp bij mij heel goed, weet alleen ook niet meer waarom.

no comment

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je krijgt een 'cicle' error? Weeet je dat heel zeker? Geef de volledige foutmelding eens? :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 18 augustus 2004 @ 23:10:
Je krijgt een 'cicle' error? Weeet je dat heel zeker? Geef de volledige foutmelding eens? :)
data error: cycle redundancy check

Dat heb ik altijd met dvd spelers. :(

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
titel geupdate:

[XP] Win XP install - Data run... cicle error* -> [XP] Win XP install - data error: cycle redundancy check*

Verwijderd

Mischien op een andee cd branden. :)

image maken etc.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 10:58 ]

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:33
Slechte media betekent het meestal. Gewoon weg pleuren en opnieuw branden.

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:21
Ik heb dit probleem ook op de PC van m'n zoon.
Windows XP staat er gewoon op zonder foutmeldingen en draait stabiel.Als ik games wil installeren geeft ie tijdens de install altijd een CRC read error.
Ik dacht dat het misschien aan de DVDrom lag aangezien die anderhalf jaar oud is met intensief gebruik maar de aanschaf van een nieuw spelertje mocht het probleem ook niet oplossen.

Het enige waar ik nog aan denk is dat de bekabeling niet helemaal in orde is.
De install van PowerDVD liep weer zonder problemen ,dat is het rare.Het lijkt wel of het probleem zich alleen voordoet bij de install van games.

Dit probleem is vergelijkbaar met de TS .Iemand nog suggesties?
(ben hardware noob :| )

PS De media installeert prima op m'n eigen PC dus met de schijffies is niks mis.
Pagina: 1