[1106469] Illegale serial?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-09 21:45
T kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij kan deze post niet door de beugel, gezien t.net (terecht :* ) niet wilt meewerken aan warez :)

Ik had m omlaag gemod wegens de hoogstwaarschijnlijk illegale serial, maar blijkbaar zijn n hoop fp-lezers het niet met mij eens.

Naast een waarschijnlijk illegale serial zal de methode ook niet al te legaal zijn, t is tenslotte een exploit voor Steam.

[ Voor 42% gewijzigd door RSpliet op 18-08-2004 19:09 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:21
Dit moet niet kunnen, ik vind het vooral schandalig dat een hoop fp-lezers heb nog omhoog modden :|
Geef die gast eens een flinke shop onder zijn r**t, licht desnoods Steam in, dat vind ik wat er moet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-09 21:45
En de posting hierzo word weer omlaag gemod... Laat ze lekker een warez forum opzoeken dan :/

Schaadt het niet, dan baat het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
S3v3n_0f_n1n3 schreef op 18 augustus 2004 @ 19:14:
En de posting hierzo word weer omlaag gemod... Laat ze lekker een warez forum opzoeken dan :/
Idd, de mensen van Tweakers.net en wij, zijn hier niet van gediend!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit is inderdaad niet de bedoeling, ook al is dit een bug in Steam. Ik heb de reactie ontdaan van wat tekst en een PowerModeratie uitgevoerd naar de -1.
Yonix schreef op 18 augustus 2004 @ 19:19:
[...]

Idd, de mensen van Tweakers.net en wij, zijn hier niet van gediend!!
Quote dan ook zijn reactie niet als je tegen warez bent. Je kan ons altijd bereiken via het forum, mail of ICQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Robin Vreuls schreef op 18 augustus 2004 @ 19:32:
Dit is inderdaad niet de bedoeling, ook al is dit een bug in Steam. Ik heb de reactie ontdaan van wat tekst en een PowerModeratie uitgevoerd naar de -1.
[...]
Quote dan ook zijn reactie niet als je tegen warez bent. Je kan ons altijd bereiken via het forum, mail of ICQ.
Mijn excuses, maar ik wilde 't hem gewoon even laten weten......
Pagina: 1