Allereerst, sorry als het verkeerd staat
Kom hier nooit en er wordt in de FAQ geen vermelding gemaakt dat dit niet hier hoort afaik
.
Ik wilde net een advertentie toevoegen onder de categorie gevraagd en dan overige. Waar ik het verhaaltje kwijt kan moet ik ook een username opgeven en wachtwoord, omdat ik niet ingelogd was. Prijs geef ik aan TEAB (vinkje) en laat dus het hokje zelf leeg waar je de prijs kan invullen. Vervolgens krijg ik deze error:
Ik wilde net een advertentie toevoegen onder de categorie gevraagd en dan overige. Waar ik het verhaaltje kwijt kan moet ik ook een username opgeven en wachtwoord, omdat ik niet ingelogd was. Prijs geef ik aan TEAB (vinkje) en laat dus het hokje zelf leeg waar je de prijs kan invullen. Vervolgens krijg ik deze error:
Login is juist, want eerst inloggen en daarna toevoegen gaat prima. Prijs idd niet ingevuld, want gaf het vinkje TEAB. Later geprobeerd met prijs invullen maar dezelfde foutmelding. Volgens mij klopt een check daar niet, zij het het inloggen of de prijsHmm, je hebt geen prijs en opmerking ingevuld of je login is onjuist. Het is toch wel handig om dat te doen. Kan ook zijn dat de prijs geen integer is.
Ik stel voor om terug te gaan naar de vorige pagina.