Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-11 01:50
Ik krijg als ik een USB stick op mijn computer aansluit, geen extra map of station...
Ik heb dit ook met mijn MP3-speler

Op de andere computer doetie dit wel, maar op mijn computer dus niet...
Ik weet 100% zeker dat het goed is aangesloten

Ik draai WinXP..

Wat moet ik doen?

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
MaStar schreef op 18 augustus 2004 @ 18:09:
Ik krijg als ik een USB stick op mijn computer aansluit, geen extra map of station...
Ik heb dit ook met mijn MP3-speler

Op de andere computer doetie dit wel, maar op mijn computer dus niet...
Ik weet 100% zeker dat het goed is aangesloten

Ik draai WinXP..

Wat moet ik doen?
- Klik met de rechtermuisknop op Deze Computer en kies voor Beheren
- Ga vervolgens naar Schijfbeheer en kijk of jouw USB stick ertussen staat, als dit het geval is kan je er wederom met de rechtermuisknop een schijfletter aan toekennen.

Als je stick niet in het lijstje staat heb je wellicht een compatibility probleem, kijk eens of je via WindowsUpdate/overige updates een USB(2) patch kunt vinden of raadpleeg de website van de fabrikant.

• Electronical
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11-2020
Heb je toevallig ook een usb-hub. Ik had daar nl. ook last van. Het duurde een eeuwigheid voordat WinXP de stick vond. Vaak vond die 'm zelfs niet. Maar als ik de stick rechtstreeks in een poort duwde, werd hij meteen herkent. Dus toen lag het aan mijn hub. Heb dit al 3 keer bij anderen gezien, hadden allemaal hetzelfde probleem en ook bij hen hielp het als ze de stick niet in de hub deden, maar rechtstreeks in de usb-poort. Succes!

I do not fear computers, I fear the lack of them - Isaac Asimov
"With enough eyeballs, all bugs are shallow" - Eric Raymond

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-11 01:50
MissingDog schreef op 18 augustus 2004 @ 18:17:
[...]

- Ga vervolgens naar Schijfbeheer en kijk of jouw USB stick ertussen staat, als dit het geval is kan je er wederom met de rechtermuisknop een schijfletter aan toekennen.
het is opgelost!! THANKS MATE!!! _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door MaStar op 18-08-2004 19:14 ]