"Alternatieve" search beter aanprijzen?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:07

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Sinds dat enige tijd de search eruit ligt, is er ook een mogelijkheid om via google te zoeken.

Via deze post van Remy @ med: Remy in "Search tijdelijk uitgeschakeld"

Nu vind ik, denk ook meerdere waaronder de modjes dat er nu teveel nieuwe zijn/komen en die het nog niet helemaal snappen. Dan wordt er het woordje search gezegd, en het slotje wordt op het topicje gegooit. De search ligt er op dit moment gewoon weg uit, en nieuwe gaan gewoon posten terwijl ze, als ze even wat verder dan hun neus kijken deze "alternatieve" search wellicht voor hun/ons een mogelijkheid bied.

Is het slim om dit beter aan te prijzen? Want ik denk dat sommige niet echt de moeite nemen om de med op te zoeken en daar de post van remy te pakken?

Het is maar een idee, ben ook maar een mens doe gewoon een voorstel, dus als er een slotje opzit is er hier ook nog steeds vrede hoor :)

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het zou eventueel opgenomen kunnen worden in het Mededelingen-topic, maar het is een externe search die je altijd al zou kunnen gebruiken, hetzij beperkt!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:26

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Of een user zou gewoon eens logisch kunnen nadenken en het hele MEDje door nemen. Er staat duidelijk een post van curry684 en hoe veel meer wil je nog doen voor de mensen die niet willen lezen :) ?

Misschien een beetje bot, maar eens houdt het op. Ik kwam er ook achter na een zoekactie dat de search er misschien uit lag en logisch gevolg daarvan is een kijkje in MED (die ik even had overgeslagen met het GoTen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Ach, het is een tijdelijk probleem, de search die niet werkt. Het gebeurt niet vaak dat de search er langer dan een dag uitligt, dus denk niet dat het de moeite is om de 'alternatieve search' volop aan te prijzen voor een korte periode. Daarbij speelt ook al dat we vaak niet weten hoe lang de search eruit zal liggen.

Daarnaast is Google niet verfijnd genoeg om accuraat op een forum als GoT te kunnen zoeken. De normale search kan rangschikken op relevantie, tijdstippen, topicstarter, poster et cetera. Bij Google krijg je slechts één resultaat. En aangezien Google zoekt als een niet-ingelogde gebruiker, kan er ook enkel gezocht worden in forums die iedereen sowieso kan zien (dus geen SG, NSTM, HK en andere private- en crewfora).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:08
Hoe komt het eigenlijk dat de search (er voor mijn gevoel) al een tijd uitligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

SyS_ErroR schreef op 18 augustus 2004 @ 18:18:
Hoe komt het eigenlijk dat de search (er voor mijn gevoel) al een tijd uitligt?
Search tijdelijk uitgeschakeld :/

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb helaas vaak het gevoel dat "de search ligt eruit" vaak als een smoes wordt gebruikt om niet te hoeven zoeken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
RoamoR schreef op 18 augustus 2004 @ 20:46:
Ik heb helaas vaak het gevoel dat "de search ligt eruit" vaak als een smoes wordt gebruikt om niet te hoeven zoeken. :(
jah ook, maar dat zijn de maloten eigen die niet verder kijken dan het knopje Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/layout/newtopic1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Ik heb dat scriptje van die Google-searcher in de MED origineel gebouwd, en hij is sindsdien in ieder MEDje over de search teruggekomen. Geen idee hoe we het nog meer zouden moeten aanprijzen? :X

* curry684 zal in de LA-sticky nog even bijposten iig.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Als je dat niet weet, lees je de med's / stickies niet, en weet je uberhaupt niet dat de search eruit ligt... ( :+ )

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

curry684 schreef op 18 augustus 2004 @ 21:06:
Ik heb dat scriptje van die Google-searcher in de MED origineel gebouwd, en hij is sindsdien in ieder MEDje over de search teruggekomen. Geen idee hoe we het nog meer zouden moeten aanprijzen? :X

Is mijn sig ook goed?

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmail
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-09 14:31

Hmail

Doet ook maar wat.

Is het niet mogelijk om dat op de pagina van de search zelf te zetten ofzo? Zo van: Search is atm uitgeschakeld, lees in het mededelingenforum hier meer over... ofzo :)

It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Hmail schreef op 18 augustus 2004 @ 21:49:
Is het niet mogelijk om dat op de pagina van de search zelf te zetten ofzo? Zo van: Search is atm uitgeschakeld, lees in het mededelingenforum hier meer over... ofzo :)
[rml][ feat] searchstatus op searchpagina[/rml] :)

DM!

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Ik zie dat er in de echte search niet boven staan, of moet je ff wat kloten in de prefs?

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Meneer aard schreef op 19 augustus 2004 @ 12:18:
[...]

Ik zie dat er in de echte search niet boven staan, of moet je ff wat kloten in de prefs?
Lees ook eens deze reply van [rml]chem in "[ feat] searchstatus op searchpagina"[/rml] ;)

[ Voor 3% gewijzigd door BtM909 op 19-08-2004 12:20 ]

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:48

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Meneer aard schreef op 19 augustus 2004 @ 12:18:
[...]
Het is dan ook een voorgestelde feature (die er dus niet komt).

EDIT:
* Freee!! voelt zich wat sloompjes vandaag

[ Voor 8% gewijzigd door Freee!! op 19-08-2004 12:22 ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:26

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
curry684 schreef op 18 augustus 2004 @ 21:06:

Wat dacht je van gewoon niet ;) ? Mensen moeten maar eens gewoon MED lezen :)

offtopic:
WAB troost Mr. Liu :>

[ Voor 5% gewijzigd door We Are Borg op 19-08-2004 12:23 ]

Verwijderd

Zelfs op de search pagina is al een link naar de alternatieve (via Search geeft geen resultaten?)...

En in mijn sig staat al geruime tijd een alternatieve manier die ik zelf nogal eens gebruik (http://home.wanadoo.nl/sm56pci/got/). :P
Geen idee hoe we het nog meer zouden moeten aanprijzen?
In elke lokale Faq, bij elk venster van nieuwe reply/nieuw topic :+

(al zul je altijd mensen houden met oogkleppen/smoezen ;))

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 12:25 ]

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Ik citeer:
chem schreef op 18 augustus 2004 @ 13:48:
Nee, daar ga ik geen tijd aan besteden; de search is nl. stabiel, alleen de fileserver heeft problemen. Ergo, er is niks mis met React of Omega, en hardware-problemen detecties vallen ver buiten wat React gaat detecteren.

Men kan ook gewoon MED lezen, waar de status uitgelegd wordt.

Dit bij elk wissewasje met de hand aangeven kost ook teveel tijd.
En vaak leest men de med niet, en gaat op eigen houtje zonder voor onderzoek een krom topic. Maar het ligt ook dat ze dingen niet doornemen zoals de FAQ`s dus daar ligt ook een probleem :(

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-09 18:16

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
search is al weer up, en blijft dat voorlopig ook als het aan mij ligt.

[ Voor 57% gewijzigd door Kees op 19-08-2004 12:45 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Daarmee is dit topic ook overbodig :)

Dank aan Kees & Co. voor het fixen :>

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.