Ik heb gisteren mijn nieuwe moederbord binnen gekregen samen met mijn nieuwe processor, het betreft hier de ASUS P4P800 E DeLuxe, samen met de P4 3Ghz E 1MB Cache. Ik dacht dat dat wel ging werken, maar blijkbaar niet. Na wat zoeken op de site van ASUS, kwam ik erachter dat je voor deze processor de 1002 bios moet hebben of hoger, op mijn moederbord blijkt een 1001 te zitten. Beetje te haastig uitgezocht dus. Ik heb geen oude processor om de bios up te daten dus nu zit ik met een probleem.
Ik weet niet precies wat de beste oplossing is. Kan ik het beste een nieuwe bios bestellen bij asus (is dat wel mogelijk)? of kan je de bios niet opsturen zodat hun hem flashen. Of moet ik maar naar een lokale computer winkel gaan die hem met behulp van een oude processor kunnen updaten.
Ik hoor het wel of ik weer de enige ben die zo iets doms heeft gedaan.
Ik weet niet precies wat de beste oplossing is. Kan ik het beste een nieuwe bios bestellen bij asus (is dat wel mogelijk)? of kan je de bios niet opsturen zodat hun hem flashen. Of moet ik maar naar een lokale computer winkel gaan die hem met behulp van een oude processor kunnen updaten.
Ik hoor het wel of ik weer de enige ben die zo iets doms heeft gedaan.