Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Ik heb mijn oude Trust :X spycam 300 eens onder het stof vandaan gehaald, zodat ik hem misschien nog eens nuttig als webcam kon gaan gebruiken.

Netjes laatste drivers van trustsite gedownd en geinstalleerd, en wat blijkt hij doet het niet (hoe kan het ook anders) :(

Dus de oude drivers maar geinstalleerd en nu werkt het wel en kan ik met het trustprogramma ook beeld krijgen in het programma.

Nu wil ik alleen ook nog beeld krijgen in MSN 6.2 en dat lukt dus niet. Niet met de oude en niet met de nieuwe drivers. Bij MSN kan ik bij webcam instellingen de cam ook niet selecteren. Terwijl de camera wel bij de device manager staat, maar dan als USB Dual Mode Camera.

Hoe krijg ik nu die camera als webcam onder MSN aan de praat? Ik heb al een search gedaan en blijkbaar ben ik niet de enige met het probleem. Maar een oplossing zag ik er niet tussen staan.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
mja, heeft trust geen forums of support waar je het antwoord wel kan vinden?

PS: Als je wat gevonden hebt, kun je dat dan hier posten? Dan help je anderen weer, zodat zij niet net zo dood lopen als jij in je zoektocht hier op GoT. :)

Edit: Was niet lullig of bot bedoeld, hoor. Ik kan je echter helaas ook niet helpen, want ik verafschuw MSN en heb dus al helemaal geen ervaring met webcams onder MSN.

[ Voor 27% gewijzigd door Room42 op 18-08-2004 23:51 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Ik heb wat gevonden. Na wat geklooi met drivers is het eindelijk gelukt. Ik weet niet meer precies wat de doorslag gaf, maar volgens mij ging het zo:
-Dual Cam eerst weer verwijderen
-Zoeken naar hardware
-Zelf kiezen wat voor hardware end rivers
-Dan kun je kiezen voor de Spycam 300
-Boel dus installeren
-Restarten
-Het werkt

Maar ik gebruik dus de oude drivers voor de camera. Met nieuwe werkte het dus niet.