[Word] Tekst setten van (nog) niet bestaande bookmark in vba

Pagina: 1
Acties:

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 10:41
Ik ben al een tijd aan het zoeken, maar ben nog geen antwoord op mijn probleem tegengekomen.

Ik ben bezig met een Word sjabloon met 2 secties.

Sectie 1 is de voorpagina met bijbehorende header. In deze header staan een hoop gegevens die uit een userform komen. Het setten van al deze gegevens gaat helemaal goed.

Sectie 2 is alle vervolgpagina's waarbij de hoeveelheid vervolgpagina's niet vaststaat.
De pagina's in deze sectie krijgen allemaal dezelfde header, maar deze is anders dan de header in sectie 1.
Ook in deze header moeten een aantal waarden geset worden vanuit de userform. Deze header is een afgeslankte versie van de header uit sectie 1 en moet enkele zelfde waarden gaan bevatten als in de header van sectie 1 staan.

Mijn probleem is als volgt;
Het setten van de text van de bookmarks in de sjabloon gaat op basis van de naam van de bookmarks.
Omdat zowel in de header van sectie 1 als in die van sectie 2 een referentienummer moet komen te staan, zullen de namen van de bookmarks verschillend moeten zijn.
Echter wanneer een document gemaakt wordt aan de hand van mijn sjabloon bestaat er nog geen 2e pagina. De variabele uit de userform kan daar dus ook niet geset worden.

Hoe krijg ik het voor elkaar dat zodra de 2e pagina (en dus de 2e sectie) bereikt wordt dat dan pas de tekst van de bookmark geset wordt ?

Strix (Skullflame)