HD deffecte files na Modificatie Voeding?

Pagina: 1
Acties:

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:23

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Topicstarter
Ik heb mn voeding geMeshd (kabeltjes bundelen enzo), maar toen ik de pc weer opstarte, vond hij eerst geen aangesloten Keyboard + muis. Het bleek dat de ATX stekker niet helemaal goed vast zat. even drukken en presto.
Maar eenmaal in windows kreeg ik een aantal errors voor mn neus, die te maken hebben syntax fouten en weet ik wat allemaal???
Is het mogelijk dat dit door de voeding aanpassing komt???

En kunnen het Bad sectors zijn? zo jah hoe controleer ik mn schijf hierop (zoek vraagje maar omdat ik nu toch topic open, kan ik et ook ff vragen)

Verwijderd

als je even verduidelijkt wat je met geMest bedoeld, dan kan ik je alvast vertellen dat als dat de voltages op de diverse lijnen gewijzigd heeft, de kans bestaat dat je elektrische schade hebt aangericht aan een electronisch aparaat. En alhoewle ik apparaat niet kan spellen kan ik je wel vertellen dat het modden van voedingen niet zo'n heel goed idee is ;)

• EHofman
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-01 20:59
@KnetterGek:
Armageddon_2k schreef op 18 augustus 2004 @ 17:13:
Ik heb mn voeding geMeshd (kabeltjes bundelen enzo)......
Lees eerst ff. Hij (of zij) heeft de voedings kableltjes alleen maar met een kabel mesh bij elkaar gebundeld....

@ topic starter en de rest die hier iets aan heeft....

Wat ik me kan bedenken is dat het mobo een klap heeft gehad van het niet goed aansluiten vande atx stekker.

Wat ook kan is dat de molex stekkertjes uitgelubbert zijn, gebeurd mij vaak, dan zetten de busjes uit en dan maakt die slecht contact. Oplossing hiervoor is een klein schroevendraaiertje te pakken, maat spanning zoeker, en stuk voor stuk tussen busje en plastic v/d molex zetten en een beetje draaien. Het geeft niet als het busje vervormd, dat is ook de bedoeling. Dit herhaal je 4x (duhh) en dan weer in je hdd proppen. Als het wat moeilijk gaat, harder duwen ;) .

Loop ook de rest v/d kabels eens na (ide enz) die kunnen door het meshen of het verwijderen v/d voeding wel een niet meer helemaal volgens de "ISO" norm vast zitten....

suc6

[ Voor 11% gewijzigd door EHofman op 18-08-2004 20:35 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Lees de FAQ eens ivm. het testen van de HD.

Misschien heb je een foutje gemaakt met de aansluiting. Van wat bundelen van kabeltjes kan er vrijwel niets stuk gaan.

ARME AOW’er

• EHofman
.

[ Voor 100% gewijzigd door EHofman op 18-08-2004 20:34 . Reden: verkeerd knopje gedrukt ]

• EHofman
.

[ Voor 100% gewijzigd door EHofman op 18-08-2004 20:34 . Reden: verkeerd knopje gedrukt ]

• EHofman
.

[ Voor 100% gewijzigd door EHofman op 18-08-2004 20:35 . Reden: verkeerd knopje gedrukt ]

Pagina: 1