Toon posts:

[XP-SP2] Problemen met sommige programma's*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Excuus als dit al eerder is besproken/gevraagd. (Enig nazoeken leverde mij niets op).

Op de site van Microsoft ( http://support.microsoft....4130&product=windowsxpsp2 ) word gerept over problemen die SP2 veroorzaakt bij sommige programma's.

Nu ben ik zelf een fanatiek speler van Tom Clancy's Rainbow 3: Ravenshield en deze word ook genoemd in de lijst.
Mijn eerste vraag waar ligt nu de oplossing van dit probleem, bij Microsoft als maker van SP2 of bij de uitgever van Ravenshield, Ubisoft?
Vraag 2: Als er van beide geen oplossing komt weet dan iemand hoe deze problemen te ondervangen (en dan bedoel ik wel SP2 installeren en geen crashes van Ravenshield)?

Bij voorbaar dank voor de moeite.

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:00
Heb je al getest of die problemen zich in jou geval al voor doen?? Volgens mij staat er niet bij dat die problemen zich namelijk ALTIJD voor doen..

En SP's zijn tegenwoordig best de uninstallen mochten er problemen zijn..

[ Voor 21% gewijzigd door Bart© op 18-08-2004 17:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat (nog) niet om mij.
Een tweetal vrienden (Denen vandaar dat ik post) van mij hebben dit echter wel gedaan. Het resultaat een om de 10 minuten crashend spel. Nadat ze SP2 ge-uninstalled hadden was het crashen over.

Buiten dat ik een oplossing zoek voor hen/mij staan er meer programma's en m.i. zijn er dus ook meer mensen die dit kunnen ondervinden.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:21

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 17:20:
Het gaat (nog) niet om mij.
Een tweetal vrienden (Denen vandaar dat ik post) van mij hebben dit echter wel gedaan. Het resultaat een om de 10 minuten crashend spel. Nadat ze SP2 ge-uninstalled hadden was het crashen over.

Buiten dat ik een oplossing zoek voor hen/mij staan er meer programma's en m.i. zijn er dus ook meer mensen die dit kunnen ondervinden.
Ik persoonlijk heb nergens last van met SP het eerst wat ik alleen deed was de firewall disablen hetgene wat de meeste probs oplevert volgens verschillende sites

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Ajunne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09-2025

Ajunne

Uitje

Ik denk dat je voorlopig best af bent met SP2 even niet te installeren. Je zult moeten wachten tot er voor Ghost Recon een update uitkomt die hem compatibel maakt met SP2. Microsoft zal denkelijk niet een patch uitbrengen voor het spel, maar het spel wel voor windows.

Anyways, misschien een ding om eens te proberen, vraag eens aan je vrienden of ze nog problemen hebben als ze de firewall uitschakelen, of op non-monitored zetten (als ze dat achterlijke icoontje wegwillen uit de taakbalk). Als het dan wel werkt kun je toch SP2 installeren (die firewall is toch geen ruk waard, en anders zul je echt moeten wachten op een nieuwe versie van GR).

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-04 22:25

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Raven shield zal wel met oplossing komen, tis tenslote hun product en hun probleem :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Verwijderd

Topicstarter
Ajunne schreef op 18 augustus 2004 @ 20:33:
Ik denk dat je voorlopig best af bent met SP2 even niet te installeren. Je zult moeten wachten tot er voor Ghost Recon een update uitkomt die hem compatibel maakt met SP2. Microsoft zal denkelijk niet een patch uitbrengen voor het spel, maar het spel wel voor windows.

Anyways, misschien een ding om eens te proberen, vraag eens aan je vrienden of ze nog problemen hebben als ze de firewall uitschakelen, of op non-monitored zetten (als ze dat achterlijke icoontje wegwillen uit de taakbalk). Als het dan wel werkt kun je toch SP2 installeren (die firewall is toch geen ruk waard, en anders zul je echt moeten wachten op een nieuwe versie van GR).
Ik ga dat eens navragen. bedankt tot zover.

off-topic: @Sith een nieuwe patch is al 6 maanden in de maak.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Even een kleine titeledit zodat de [tag] vooraan je titel staat :)

Problemen [XP] SP2 en sommige programma's -> [XP-SP2] Problemen met sommige programma's*
Pagina: 1