[outlook 2k3] afspraken altijd prive markeren?

Pagina: 1
Acties:

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 12:09
Is er een manier om afspraken die ik in outlook aanmaak standaard als prive te markeren? Handmatig gaat het prima maar als ik dat vergeet krijg ik een hoop gelazer met synchronisatie vandaar.

Via de outloo help, google en de search hier kon ik niets vinden. Wel elders hier iemand die hetzelfde zocht en daar dacht iemand dat het met een VBA tool kan, alleen die is toen nooit gepost.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je kan je afspraken scherm in design-mode zetten. Volgens mij kan je dan default het vinkje aanzetten van Private? Klik op de Save knop en Gamma :Y)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• jaspov
Via formulieren ontwerpen? Ik krijg dat niet voor elkaar. als ik daar prive aanvink en opsla dan is een volgende afspraak toch weer niet prive. Ook in de help gezocht naar formulieren aanpassen en er is een topic: standaard formulieren aanpassen. Daarvoor moet ik echter volgens de tekst een tool voor outlook 2000 downloaden (hulpprogramma voor formulierbeheer voor Outlook 2000) en daarna met het register aan de slag. Kan die tool via google al niet vinden helaas.

• jaspov
Het is gelukt! Bedankt.

• littledreamer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2025

littledreamer

Dingen enzo!

Dit is niet helemaal hetzelfde als waar de TS het over heeft...

Maar weet iemand of het mogelijk is om zelf Labels toe te voegen?

Ik heb heel Outlook al op z'n kop gezet, gezocht en hier op GoT rondgekeken...

Iemand?

Verwijderd

Is het ook mogelijk alle bestaande afspraken op 'private' te zetten? Het is me gelukt alle nieuwe afspraken voortaan 'private' te krijgen, maar het zou erg handig zijn als ik ook de bestaande kon aanpassen.
Pagina: 1