[HP Deskjet 3320] plaatjes en excel worden blauw

Pagina: 1
Acties:

• CyberArt
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-08-2011
hallo,

ik heb al een tijdeje deze printer, de hp deskjet 3320, nog nooit echte problemen meegehad tot nu.
als ik in word (zwarte) tekst uit wil printen gaat dat prima
wil ik echter een plaatje in die tekst (dus in word) uitprinten wordt de zwarte tekst netjes zwart, maar het plaatje wordt in blauwtinten uitgerpint. dit is ongeacht of het een kleuren of zwartwit plaatje is.
ook als ik het plaatje in photoshop uit print, krijgt het dezelfde blauwtinten
wat nog vreemder is, is excel. de gewone (dus zwarte) tekst in excel, krijgt bij het printen ook dezelfde blauwtinten!

als ik via eigenschappen van de printen een testpagina print, gaat alles goed, echter het windows logotje bovenin wordt ook in de blauwtinten uitgeprint!
de probleemoplosser van windows (ik gebruik win xp pro) helpt me geen barst verder...

ik heb hier al gesearcht, maar niets gevonden waarvan ik dacht, ja dat is het.
ook de service pagina's van hp kunnen mij niet verder helpen.

zelf denk ik niet dat het aan de inktpatronen ligt.
ten eerste omdat deze volgens mij nog redelijk nieuw zijn, en ten tweede, word tekst wordt in zwart geprint, maar excel tekst in blauw.

om deze reden denk ik dus ook dat er software matig, of hardware matig met de aansturing iets goed mis is...
kan iemand mij verder helpen?

hopende hiermee een post te hebben gemaakt, teken ik

• CyberArt
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-08-2011
het probleem heeft zich inmiddels zelf opgelost.

nml: op een moment werd zelfs de zwarte tekst uit word blauw.
toen toch maar eens de inktpatronen ververst.

nu doet alles het weer goed.

wat ik nog wel vreemd vind echter is dus dat word tot op het laatste moment goed ging. en plaatjes en excel al veel eerder (heb hier al een aantal weken last van) blauw werden. sorrt van windows geeft voorang aan word?

maar goed, bij deze dus oplossing voor anderen met het probleem :)
en bedankt voor de reacties.....

hopende hiermee een post te hebben gemaakt, teken ik

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 09:01

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Voor de volgenden die dit topic vinden, het herinstalleren van je drivers, of het alsnog zelf installeren van je drivers (omdat Windows je printer zelf herkende) kan vaak ook helpen.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs