[iPod]Reparatie nodig (accesoires incluis)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
3 maanden geleden kocht ik een 3G iPod 20 Gig. Het bijgeleverde dock werkt nu niet meer naar behoren. Als ik het aansluit op mijn logitech z2200 systeem, hoor ik enkel geluid uit een van de speakers komen en uit de subwoofer. Ik heb op de website gekeken en daar staat dat het dock niet gerepareerd word onder garantievoorwaarden:

http://www.apple.com/nl/s.../service/geo_service.html

Als je de stappen op de site van apple volgt:

http://depot.info.apple.com/ipod

dan merk je dat je een mac account moet aanmaken en dit enkel kan als je een mac hebt. Aangezien ik een windows/PC gebruiker ben val ik dus uit de boot. :|

Zou ik het wagen om het dock zelf te repareren en als dit mislukt een ander te kopen. Of het laten opsturen en laten herstellen, met het risico dat ik misschien evenveel betaal aan verzendings- en herstelkosten als voor een nieuw dock?

mvg lux :7

[ Voor 3% gewijzigd door lux op 18-08-2004 16:42 ]

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:55

chem

Reist de wereld rond

Bel ze ff?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux
heb ze al gebeld en toen zeiden ze van ga naar die (bovenvermelde) site. Ik had dat al gedaan. Ben het ff beu nu. Zal morgen nog eens bellen :/

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

Anders installeer je 'ff' PearPC? ;)

Ik zie trouwens dat je of een .mac, OF een AppleID moet aanmaken; het laatste kan ook vanaf een PC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux
bedankt :) Is het gratis? Want je moet voor vele services betalen ... heb ik gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ja het is gratis.

[hier stond meer onzin]

[ Voor 65% gewijzigd door frim op 18-08-2004 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:26
lux schreef op 18 augustus 2004 @ 17:07:
bedankt :) Is het gratis? Want je moet voor vele services betalen ... heb ik gezien
Je moet je gewoon ff registreren, zo gebeurd.
Toen ik mijn iPod had en me a/b kapot was, had ik ff dat formuliertje op de apple site ingevuld en 2 dagen later lag er een gloednieuwe a/b op de duurmat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux
dus toch een schitterende service van apple. Ik heb intussen het formulier ingevuld. Hou jullie op de hoogte van de vorderingen (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ochoch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-10-2020
Waar staat dat je geen garantie op je dock zou hebben?
Ik heb hem even gelezen maar dat kan ik er niet uit opmaken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:52
One of my iPod accessories isn’t working. Can I order a replacement?
Yes. You may be charged for the replacement accessory if your iPod is no longer covered by Apple’s warranty. Accessories available for replacement include:
Wall Plug
Firewire Cable
Headphones
Power Adapter
ochoch ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ochoch
En hoe haal jij daar uit dat je op zo'n dock geen garantie zou hebben?
Kgeef toe het is een pittig tekstje maar ik zit dan ook aan m'n achtste Kronenbourg, restant van m'n vacance ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:52
ochoch schreef op 18 augustus 2004 @ 18:26:
En hoe haal jij daar uit dat je op zo'n dock geen garantie zou hebben?
Kgeef toe het is een pittig tekstje maar ik zit dan ook aan m'n achtste Kronenbourg, restant van m'n vacance ;)
Staat toch de dock niet bij. ;)

Kronenbourg, goed bier. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hidde schreef op 18 augustus 2004 @ 20:44:
Staat toch de dock niet bij. ;)
Als iets niet op een lijst "available for replacement" voorkomt, betekent dat nog niet dat er geen garantie op zit. Misschien kunnen ze 'm maken. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ochoch
^^
Ik zit inmiddels aan m'n tiende maar ik denk er nog steeds hetzelfde over, heb nog even gegoogled en wat ik kon vinden is dat met applecare ook de dock meeverzekerd is, dus dat lijkt me ook het geval binnen de standaard garantie, of denk ik nu weer crom, merde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:42
ochoch schreef op 18 augustus 2004 @ 21:08:
^^
Ik zit inmiddels aan m'n tiende maar ik denk er nog steeds hetzelfde over, heb nog even gegoogled en wat ik kon vinden is dat met applecare ook de dock meeverzekerd is, dus dat lijkt me ook het geval binnen de standaard garantie, of denk ik nu weer crom, merde!
Het lijkt me niet meer dan logisch dat de dock binnen de garantie valt. De denkfout die wordt gemaakt is dat bij het lijstje met onder de garantie vallende accesoires(pff) alleen de standaard accesoires staan. Want de dock zit niet bij elke ipod, en bij de 4e gen al helemaal niet.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Laatst online: 16:14
En als je er nou niet helemaal uit komt, heb ik hier eventueel nog wel een dockje voor je liggen.
Neem maar even contact met me op als je intresse hebt. ;)

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

iPodje schreef op 18 augustus 2004 @ 22:22:
En als je er nou niet helemaal uit komt, heb ik hier eventueel nog wel een dockje voor je liggen.
Neem maar even contact met me op als je intresse hebt. ;)
Eigenlijk mag dit niet, maar voor deze keer zie ik het door de vingers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Laatst online: 16:14
offtopic:
Weet ik eigenlijk ook wel, maar heb op deze manier toch het idee dat ik hier voor de TS kan doen.

Lekker!

• lux
Ik heb dus gisteren dat formulier proberen invullen. Er was nog een bijkomend probleempje... Het drop-down menu waaruit je normaal kan kiezen was leeg en het was een verplicht in te vullen veld. Ik kon dus niet verder met invullen.
Heb opnieuw gebeld deze ochtend. De telefonist kon mij vertellen dat hij het probleem met het drop down menu niet had. Es op een andere computer proberen invullen zei hij dan... Hij heeft dat probleem niet als mac gebruiker hoogst waarschijnlijk. achja heb nu geen tijd om nog eens naar het apple center te gaan. Ben toch nog een tijdje in garantie. Alleen jammer dat ik nu mijn dock niet kan gebruiken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Gewoon door hameren bij Apple via de telefoon. De website doet het niet en het is voor hun een kleine moeite. Gewoon weer bellen en zeggen dat de site niet werkt. Ze kunnen dat toch moeilijk weigeren terwijl jij al een tijdje met een kapot product van hun zit.

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-10 23:57

Sebastiaan

....

de site van apple heeft wel vaker problemen volgens mij. Bij mij was mijn garantie aanvraag eerst ook fout gegaan, maar na een telefoontje kon de medewerker van appleservice gewoon een nieuwe aanvraag voor me invullen welke wel goed ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NEK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-10 14:19

NEK

Gewoon Apple bellen en het probleem uitleggen.
Bij was gebeurde het dat mijn garantie verlopen was (ik had mijn ipod mini net 2 dagen in huis }:O ) Gelukkig konden ze het bij de helpdesk meteen aanpassen.
Echt super.
Pagina: 1