Ik heb momenteel een pc van HP met daarop geinstaleerd de versie XP Home NL van MS, ik wil nu een upgrade aan mn pc gaan uitvoeren en dat is een HD erbij plaatsen.
Het porbleem is ik heb geen XP cd/Recovery cd maar heb wel een geldige licentie.
Wat zijn de oplossingen die ik zou kunnen uitvoeren buiten het opnieuw aanschaffen van een XP Home pakket.
Volgens de helpdesk van HP is het niet mogelijk de Recovery cd te gebruiken bij een pc die niet langer in de orginele staat verkeerd en zodoende fout/niet meer werkt.
En wanneer deze wel zou werken ben je als nog alle data op je HD kwijt.
Ik wil namelijk de nieuwe HD7200rpm als master zetten en deze5400rpm als slave zetten.
Is het mogelijk zelf een image te maken met iets van Ghost?
edit: heb nu een verborge partitie op HD staan waarop de Recovery staat.
Het porbleem is ik heb geen XP cd/Recovery cd maar heb wel een geldige licentie.
Wat zijn de oplossingen die ik zou kunnen uitvoeren buiten het opnieuw aanschaffen van een XP Home pakket.
Volgens de helpdesk van HP is het niet mogelijk de Recovery cd te gebruiken bij een pc die niet langer in de orginele staat verkeerd en zodoende fout/niet meer werkt.
En wanneer deze wel zou werken ben je als nog alle data op je HD kwijt.
Ik wil namelijk de nieuwe HD7200rpm als master zetten en deze5400rpm als slave zetten.
Is het mogelijk zelf een image te maken met iets van Ghost?
edit: heb nu een verborge partitie op HD staan waarop de Recovery staat.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 16:34 ]