Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] mail na reply ouder topic

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
er zijn vast al vele request geweest voor een mail-functie als er gereplied wordt in een topic maar dat is natuurlijk geen doen voor zo'n groot forum. als iedereen dat altijd doet zou er bij elke reply gemaild worden naar iedereen die in een topic heeft gepost dus dat wordt erger dan elke spammer :P

ik heb hier een variatie op bedacht. het wordt dan mogelijk om een mailbericht te ontvangen als er gereageerd wordt op een topic dat ouder is dan een bepaalde tijd (zeg, een maand). iedere geïnteresseerde (topicstarter en diegenen die een bookmark hebben bijvoorbeeld) krijgt dan een mail als er voor het eerst sinds een maand wordt gereageerd in dat topic.

op deze manier is het toch mogelijk om gemakkelijk op de hoogte gehouden te worden als er wordt gereageerd zonder elke zoveel dagen alle topics die je interesseren maar toch al oud zijn op te zoeken. wellicht dat deze functie dan ook nog na een 6 maanden wordt uitgeschakeld tenzij de gebruiker aangeeft daadwerkelijk nog interesse te hebben in updates.

met een hamer past alles

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Als je het topic in je bookmarks hebt gaat het lampje "branden" als er gereageerd is, dat is toch al voldoende?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Er is al een nieuwe notificatie-module voor 1.9.3 geschreven, maar ook die zal zijn weg hier niet vinden, ivm het aantal mails wat er verstuurd zal worden...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Gebruik eens de onvolprezen GoT-tracker. Die kan topics voor jou onthouden (met een maximum aantal)

ARME AOW’er

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
P_de_B: k heb nooit naar die lampjes gekeken eigenlijk |:( maar branden die ook nog als je een maand later kijkt (bijv. als je terug bent van vakantie - de reden dat ik dit bedacht)?

chem: dit was dan ook bedoeld het aantal mails te reduceren (in geval van activatie van de functie) maar ik ken natuurlijk de mogelijkheden van de nieuwe (of de oude ;) ) notificatiemodule. wellicht zou het aantal mails ook met mijn idee te groot zijn.

GuardianAngel: k heb wel hottopic gehad, ik neem aan dat het net zoiets is. dat werkt alleen als je op het moment zelf ook online bent (itt tot mail). helaas ben ik 1.6 kwijt en werkt 2.0 niet :/ maar ik zal eens zoeken op GoT-tracker als de search zich weer wat beter voelt.

[ Voor 3% gewijzigd door Punksmurf op 18-08-2004 16:45 ]

met een hamer past alles

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

voor GoTTracker: zie link in sig :)

Intentionally left blank

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Punksmurf schreef op 18 augustus 2004 @ 16:44:
P_de_B: k heb nooit naar die lampjes gekeken eigenlijk |:( maar branden die ook nog als je een maand later kijkt (bijv. als je terug bent van vakantie - de reden dat ik dit bedacht)?
Ja, ik heb het net getest in een topic waar al sinds mei niet in was gereageerd, het lampje gaat keurig aan :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, zoals chem al zei: mailen is geen optie, niet bij nieuwe topics/replies en niet bij oude, dat gaat me veel te veel bounces opleveren, en ik weet nuttigere dingen om een mailserver te laten doen (zoals het tegenhouden van die *(^&(*SPAM :/ )

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.