[office2k upgrade] Welk bestandje nodig van Office 97?

Pagina: 1
Acties:

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-07 16:46
Wij hebben een licentie voor Office2000 upgrade. Dit houdt in dat elke keer als ik een verse installatie wil doen van office 2000 hij eventjes een component van o97 nodig heeft. Dan moet ik de CD eruit CD O97 erin en eruit O2K erin en verder. Naar welk bestandje zoekt hij dan? Ik wil een CD fikken waar dat componentje al opstaat, zodat ik niet steeds hoef te wisselen.

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

En wat als je hem naar de cd van 97 of 2000 laat kijken.
Bij een upgrade cd-tje van 97 was het een questie van verwijzen naar de cd, en ge upgrade ging installeren.

And The Only One

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je een CD wil branden met dit componentje kan je toch ook heel je Office97 copieeren of mis ik een groter iets? :)

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

je zou van sysinternals.com eens een filemonitor kunnen proberen.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

En anders checken met Regmon/Filemon waar hij allemaal zit te neuzen tijdens zijn checks ;)

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:54
je moet inderdaad gewoon als upgrade pad je cd aanduiden!

Dus als je installeert van de d:\ schijf, gewoon d:\ ingeven en deze is vertrokken!

Of anders gewoon wordpad.exe veranderen naar winword.exe ( werkte op de 97 versie )

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-07 16:46
elevator schreef op 18 augustus 2004 @ 16:20:
Als je een CD wil branden met dit componentje kan je toch ook heel je Office97 copieeren of mis ik een groter iets? :)
zou een idee zijn, ware het niet dat ik dan uitkom op ong. 950 Mb. B)
tc982 schreef op 18 augustus 2004 @ 16:22:
je moet inderdaad gewoon als upgrade pad je cd aanduiden!

Dus als je installeert van de d:\ schijf, gewoon d:\ ingeven en deze is vertrokken!

Of anders gewoon wordpad.exe veranderen naar winword.exe ( werkte op de 97 versie )
Was het maar zo simpel!

[ Voor 39% gewijzigd door its_Muppet op 18-08-2004 16:24 ]

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

• Chrissels
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-04-2022
Zorgen dat je een full-version cd in handen krijgt. Je hebt een licentie om 2000 te gebruiken, dat betekent niet dat je persé die upgrade-cd moet gebruiken.

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:54
its_Muppet schreef op 18 augustus 2004 @ 16:23:
[...]

[...]

Was het maar zo simpel!
Het is zo simpel! Al 100-den keren gedaan en heeft altijd gewerkt!

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 22:56

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Chrissels schreef op 18 augustus 2004 @ 16:23:
Zorgen dat je een full-version cd in handen krijgt. Je hebt een licentie om 2000 te gebruiken, dat betekent niet dat je persé die upgrade-cd moet gebruiken.
Om hier even op in te haken: dit is dus niet legaal. Een upgrade-licentie hoort bij een upgrade-installatie, net zoals een OEM-licentie bij een OEM-installatie hoort. Dat het wel oogluikend wordt toegestaan door div. instanties, is mooi meegenomen, maar officieel mag het niet.

[ Voor 36% gewijzigd door [BoSS] op 18-08-2004 16:33 ]

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
its_Muppet schreef op 18 augustus 2004 @ 16:23:
[...]

[...]
Je kunt de clipart enzo wel achterwege laten denk ik...al die extra content zal hij niet op checken bij de upgrade.

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 11:00
Oplossing is hierboven al gegeven, gewoon naar de lokale cd-rom drive laten wijzen waar dan dus die Office 2000 CD-Rom in zit.. Werkt altijd.. Je komt dit probleem pas echt tegen als je vanaf een netwerkshare (of cd-server) installeert. Die kun je namelijk niet selecteren om te controleren op een vorige versie van Office.

Verwijderd

Sierra-NL schreef op 18 augustus 2004 @ 16:33:
Je komt dit probleem pas echt tegen als je vanaf een netwerkshare (of cd-server) installeert. Die kun je namelijk niet selecteren om te controleren op een vorige versie van Office.
Jawel, je duwt op t knopje "Netwerk..." en mapt ter plekke even een drivelettertje naar je installatie dir op de server. Trust me on this ;)
Pagina: 1