"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
Bij een upgrade cd-tje van 97 was het een questie van verwijzen naar de cd, en ge upgrade ging installeren.
And The Only One
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Dus als je installeert van de d:\ schijf, gewoon d:\ ingeven en deze is vertrokken!
Of anders gewoon wordpad.exe veranderen naar winword.exe ( werkte op de 97 versie )
Computers make very fast, very accurate mistakes.
zou een idee zijn, ware het niet dat ik dan uitkom op ong. 950 Mb.elevator schreef op 18 augustus 2004 @ 16:20:
Als je een CD wil branden met dit componentje kan je toch ook heel je Office97 copieeren of mis ik een groter iets?
Was het maar zo simpel!tc982 schreef op 18 augustus 2004 @ 16:22:
je moet inderdaad gewoon als upgrade pad je cd aanduiden!
Dus als je installeert van de d:\ schijf, gewoon d:\ ingeven en deze is vertrokken!
Of anders gewoon wordpad.exe veranderen naar winword.exe ( werkte op de 97 versie )
[ Voor 39% gewijzigd door its_Muppet op 18-08-2004 16:24 ]
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
Het is zo simpel! Al 100-den keren gedaan en heeft altijd gewerkt!its_Muppet schreef op 18 augustus 2004 @ 16:23:
[...]
zou een idee zijn, ware het niet dat ik dan uitkom op ong. 950 Mb.
[...]
Was het maar zo simpel!
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Om hier even op in te haken: dit is dus niet legaal. Een upgrade-licentie hoort bij een upgrade-installatie, net zoals een OEM-licentie bij een OEM-installatie hoort. Dat het wel oogluikend wordt toegestaan door div. instanties, is mooi meegenomen, maar officieel mag het niet.Chrissels schreef op 18 augustus 2004 @ 16:23:
Zorgen dat je een full-version cd in handen krijgt. Je hebt een licentie om 2000 te gebruiken, dat betekent niet dat je persé die upgrade-cd moet gebruiken.
[ Voor 36% gewijzigd door [BoSS] op 18-08-2004 16:33 ]
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Je kunt de clipart enzo wel achterwege laten denk ik...al die extra content zal hij niet op checken bij de upgrade.its_Muppet schreef op 18 augustus 2004 @ 16:23:
[...]
zou een idee zijn, ware het niet dat ik dan uitkom op ong. 950 Mb.
[...]
Verwijderd
Jawel, je duwt op t knopje "Netwerk..." en mapt ter plekke even een drivelettertje naar je installatie dir op de server. Trust me on thisSierra-NL schreef op 18 augustus 2004 @ 16:33:
Je komt dit probleem pas echt tegen als je vanaf een netwerkshare (of cd-server) installeert. Die kun je namelijk niet selecteren om te controleren op een vorige versie van Office.